Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute med min venninne i går. Så møtte vi ei venninne av meg og hennes venninner. Det var veldig koselig og god stemning. Jeg husker ikke så altfor mye utover siste delen av kvelden, men jeg var ganske full og føler kanskje jeg ble litt mye. Jeg var ikke aggressiv eller gjorde noe dumt, men føler jeg ble for full og at de andre merket det.

Jeg snakka nettopp med min venninne på tlf og hun sa det, men hun sa jeg ikke trengte å tenke noe over det. Hun var bare brisen i går og det var de andre og. Jeg har litt fylleangst nå kjenner jeg og vil bare synke ned i jorda og bli glemt🙈 

Kan jeg sende melding til ei av jentene og beklage hvis jeg var for full eller blir det kleint og gjør at det ikke blir glemt? 

Anonymkode: 619ab...42d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, la det passere i stillhet

Anonymkode: 01db6...0df

• Liker 2
Skrevet

Syns det blir kleint.

Anonymkode: d1a6f...cd4

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Syns det blir kleint.

Anonymkode: d1a6f...cd4

Ok, hvorfor?

Skrevet

Hvis du vil sende en melding, send i så fall en positiv melding og ikke en melding som syder av fylleangst. Send f.eks. Hei, takk for en kjempemorsom kveld i går. Det var så hyggelig å se dere igjen, selv om jeg kanskje fikk litt overtenning 😄. Håper vi sees snart igjen.

Anonymkode: 8afe1...898

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du vil sende en melding, send i så fall en positiv melding og ikke en melding som syder av fylleangst. Send f.eks. Hei, takk for en kjempemorsom kveld i går. Det var så hyggelig å se dere igjen, selv om jeg kanskje fikk litt overtenning 😄. Håper vi sees snart igjen.

«Selv om jeg kanskje fikk litt overtenning» syder litt av fylleangst da

Skrevet

så... Du forstår altså ikke at man skal holde seg hjemme?

Anonymkode: 7970c...0c8

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gå og lek koronapoliti et annet sted, takk

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så lenge man følger rådene fra helsemyndighetene så skal ikke det være noe problem. Det er lite poeng i å åpne samfunnet om ingen skal utnytte det uansett, vi kan ikke leve i en boble for alltid. Jeg er sosial omtrent hver helg, men holder avstand og er fornuftig. Ingen i min omgangskrets har opplevd smitte, og om det er en mistanke så testes det umiddelbart. Hopp av den høye hesten din. 

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Selv om jeg kanskje fikk litt overtenning» syder litt av fylleangst da

Hehe Kanskje det, men det jeg mente med det med fylleangsten er at noen sender lange meldinger der de beskriver detaljert hva de angrer på og hvor elendige de føler seg. Og det er ganske slitsomt å forholde seg til. Typ: "og så er jeg sååå lei meg for at jeg sa til Anne at (...), og for at jeg sa (...) til Berit. Og jeg føler meg heeelt elendig for at jeg sa det om Cathrine, det burde jeg aldri sagt!!! Og jeg kan ikke få sagt hvor lei meg jeg er over det dumme jeg sa om (....)" osv. Og meldingene er gjerne proppfulle av emojier som 😓😢😭😩

Så det jeg mente er at det er bedre å bare holde det kort. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...