AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Del Skrevet 17. oktober 2020 Hvis man generelt ikke har utflod eller eggløsningsslim - kan man bli gravid? Vi har prøvd en stund uten hell, og det er nå nylig jeg ble gjort oppmerksom på eggløsningsslim og dens funksjon. Så desperat som jeg er så drikker jeg nå grapefruktjuice for å prøve å få i gang noe 😅 Anonymkode: d4a1e...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Del Skrevet 17. oktober 2020 Ja det kan du. har det gått ett år, søk hjelp Anonymkode: e3a25...d29 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3 Del Skrevet 17. oktober 2020 Jeg har så å si aldri utflod, og får heller aldri eggløsningsslim som jeg ser. Blitt gravid for det flere ganger. Anonymkode: 15ebe...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #4 Del Skrevet 17. oktober 2020 Samme som AB over sier, har lite utflod, ikke merket noe til dette slimet - men helt frisk og fine egg som har blitt baby:) Anonymkode: 414d8...acf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #5 Del Skrevet 17. oktober 2020 Jeg så ikke noe til eggløsningsslim forrige prøveperiode. Ble gravid likevel! Jeg drakk grapefruktjuice og slimløsende hostesaft uken før eggløsning Anonymkode: 1e872...404 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #6 Del Skrevet 17. oktober 2020 Åååå så herlig å høre! Tusen takk for alle svar ❤️ Anonymkode: d4a1e...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå