Mirabella Skrevet 20. september 2002 #1 Del Skrevet 20. september 2002 Gamle hus har så dårlige løsninger. Toalett og bad er gjerne på en helt annen kant enn soverommet, kjøkkenet er det første rommet man kommer til, og alt er skjevt. Drømmen er så avgjort å bygge sitt egen "drømmebolig". Ikke sant? Mirabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. september 2002 #2 Del Skrevet 20. september 2002 Ja..hehe sant det..vi leier et gammelt hus..For det første trengs det mye opppussing og det begynner bli kaldt her !!! Jeg sitter og drømmer meg bort om dagene hvordan mitt hus skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 21. september 2002 #3 Del Skrevet 21. september 2002 Bor i gammelt hus, jeg... synes det er noe sjarmerende over det. Liker at huset snakker med meg, at vinden blåser gjennom veggene om vinteren, at taket ikke er tett. Jeg liker å gå gjennom en laaang gang, ned en laaang trapp, gjennom et stooort kjøkken, tvers igjennom finstua og inn i enda en gang for å komme meg til dusjen om morgenen. Jeg liker å høre musene tusle i veggene.... ahh... herlig! Noen ganger kommer det et spøkelse og pusker meg på ryggen... ahh. Det er skrekkfilm på ramme alvor, folkens. Kid-a ... nyter spenningen i tilværelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. september 2002 #4 Del Skrevet 21. september 2002 Sambissen min er som Kid-a, ser virkelig sjarmen med gamle hus. Det gjør ikke jeg. Når jeg skal flytte på årntli skal jeg bygge mitt eget hus med miiiin egen sjarm. Det skal visst ikke sambissen min. Hva gjør man da?? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 21. september 2002 #5 Del Skrevet 21. september 2002 Ojsann pojsann, Thea... varsellampene mine lyser... PROBLEM!!! Dere får ta dere en alvorsprat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 21. september 2002 #6 Del Skrevet 21. september 2002 Nåja, tar det ikke så tungt jeg. Han er meeeeget bastant i begynnelsen, men han mykner som regel etterhvert. Ordner seg nok skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå