Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe babycall, og trenger erfaringer 😊 Hadde egentlig tenkt å kjøpe Neonate bc-8000dv, da jeg ser at den har vunnet et par bedt i test. Men ser også at den har fått en del dårlige produktomtaler. Hvilken anbefaler dere? 

Må ha kamera, og må være mulig å ha oppladbare enheter, da babyenheten skal være en del i vogn, og foreldreenheten blir med ut i hagen/terrassen av og til. 

Anonymkode: 00e75...bd1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har neonate sin og veldig fornøyd med den. Måtte bytte den 3 ganger da det var problemer med batteri levetiden på di forrige modellene. Men den siste jeg byttet i 2019 fungerer veldig bra! Deilig at den har så lang rekkevidde også. 

Anonymkode: f5a8f...5e5

Skrevet

Jeg er fornøyd med den. Det eneste er at jeg plundrer litt med touch-skjermen noen ganger, særlig midt på natten når jeg er trøtt. Brukervennlighet for trøtt mor midt på natten var bedre med en Philips Avent vi hadde før. Men den hadde ikke oppladbar babyenhet, og selv om vi klarte oss uten sist da forrige baby uansett ikke sov i stillestående vogn, ville det vært helt håpløst denne gangen. 

Anonymkode: c2f6c...568

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...