Gå til innhold

Baby ting brukt, hva er greit/ikke greit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier, hva kan man kjøpe brukt som er Ok/trygt, hva kjøpte du selv brukt eller har tenkt å kjøpe brukt ?

Anonymkode: e1e58...9f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte ny bilstol og ny madrass til senga hennes. Alt annet er jeg komfortabel med å kjøpe brukt. Madrass hadde jeg kjøpt nytt uansett, men bilstol kunne jeg kjøpt brukt om jeg kjente noen som solgte den og visste at den ikke var for gammel, ikke hadde vært i kollisjon og hadde blitt behandlet pent ellers.

• Liker 3
Skrevet

Alt utenom bilstol og madrass som jeg har hørt. Du kan jo kjøpe brukt av familie eller venner du kjenner godt, regner med de aldri ville solgt/gitt bort en skadet bilstol. 

Vi arvet en 1 år gammel bilstol av noen vi kjenner godt, og det føler jeg er helt greit. 

Anonymkode: 61a52...fdc

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte bilstol, madrass og dyne nytt. Ellers har vi kjøpt alt brukt😊

Anonymkode: 446e1...022

Skrevet

Kjøpte masse brukt :)

Anonymkode: d98d8...209

Skrevet

Alt unntatt bilstol og madrass kan kjøpes brukt.

Til førstemann kjøpte vi mesteparten nytt, siden småsøsken kunne arve. 

Til lillebror har vi kjøpt tripptrapp, newbornsete, ny ammepute, brukt foreløpig, og så arver han fra storebroren. 

Anonymkode: 11332...f58

Skrevet

Madrass og babynest skal ikke arves, kjøpes brukt. Pga bakterier og mulig årsak til krybbedød. Ellers kan nok det meste arves. 

Babybilstol må være max 5år og bør forsikres om at ikke har vært i kresj. Det viktigste med bilstolen er at den er riktig i din bil. Gir riktig helning når den er montert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...