AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Del Skrevet 17. oktober 2020 Hva skal jeg gjøre med dette? Fikk det av klinikken vi tok ivf hos. er 4 uker på vei, i skjemaet står det vekt på barnet etc. skal jeg liksom spare på det i 9 mnd? Anonymkode: 0c7b6...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Del Skrevet 17. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva skal jeg gjøre med dette? Fikk det av klinikken vi tok ivf hos. er 4 uker på vei, i skjemaet står det vekt på barnet etc. skal jeg liksom spare på det i 9 mnd? Anonymkode: 0c7b6...76a Du skal jo uansett ha andre papirer i disse 9 mnd så ser ikke helt problemet Anonymkode: 03e63...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3 Del Skrevet 17. oktober 2020 Ja, vi fikk det da vi var på tidlig ultralyd på klinikken i uke 7 og leverte det etter fødselen Anonymkode: 99401...c26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #4 Del Skrevet 17. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi fikk det da vi var på tidlig ultralyd på klinikken i uke 7 og leverte det etter fødselen Anonymkode: 99401...c26 Takk da får jeg legge det en sikker plass Anonymkode: 0c7b6...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå