AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Så blir det helt stille der inne! Jeg kan lenge ligge å kjenne på bevegelser, men så fort han legger hånden på magen så ligger baby stille 😓 Så han får aldri kjent spark! Hva er greia med det? 😆 Anonymkode: d1aef...435
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 Det gjorde min og 😅🙈 Han kunne være skikkelig aktiv, også når storebroren eller pappaen skulle kjenne så plutselig var det helt stille 😅 Anonymkode: 2e148...e84 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det gjorde min og 😅🙈 Han kunne være skikkelig aktiv, også når storebroren eller pappaen skulle kjenne så plutselig var det helt stille 😅 Anonymkode: 2e148...e84 Kjempeirriterende, vil jo at han skal få kjenne også 😒 Heldigvis tidlig ennå, så håper han får kjenne snart når babyen blir sterkere og enda mer aktiv! Anonymkode: d1aef...435
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #4 Skrevet 17. oktober 2020 Sikkert fordi han hater faren. Anonymkode: d6147...ae8 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #5 Skrevet 17. oktober 2020 Skjedde her også, eller at far hadde dårlig tålmodighet og tok bort hånden rett før babyen sparket. Tror kanskje det kan ha noe med pulsen vår, når de legger hånda på magen så kan det hende at pulsen vår stiger/synker litt og dermed roer babyen. Anonymkode: 75ea2...a8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå