Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et litt opp og ned forhold med min nye kjæreste, som har vart i litt over et år. 

Tingen er at det har vært så sykt mye småting hele veien. 

Vi har kranglet mye iløpet av året, mye småting som har blitt store vonde krangler. Men vi har aldri vært i nærheten av å slå opp. Han har også veldig mye følelser. Tar opp ting som jeg gjør "galt", at jeg ikke ser han nok eller forteller ofte nok at jeg er glad i ham, noe jeg føler absolutt jeg gjør og har blitt mye flinkere på da jeg skjønte det var viktig for ham. Men periodevis er det ikke bra nok, han kan havne helt i kjelleren, ikke føle seg elsket. Men hvis jeg er i kjempegodt humør dagen etter pga jeg har overskudd så kan alt være kjempefint igjen. Men føler jeg må gi så mye hele tiden og anstrenge meg for at stemningen skal være god. Innimellom skal det ingenting til for at stemningen bare daler rett ned. 

Ting har blitt mye bedre de siste mnd men jeg føler noe skurrer litt. 

Har kanskje mistet litt følelser og den sterke forelskelsen for jeg føler ikke jeg kan slappe av og nyte forholdet liksom. 

Noen andre som har det sånn? 

Har vært i et forhold tidligere hvor alt bare gikk på skinner. Men vi glemte hverandre og gikk fra hverandre pga vi sluttet å elske hverandre og være kjærester. 

Vil jo ikke at det skal skje igjen. Er sånn vi holder på normalt? Føler meg litt fortvilet 

Anonymkode: c16e4...3e0

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...