lillemy02 Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Altså hva skjer med fhi som hardnakket har ment at viruset ikke har mutert https://www.dt.no/35-koronavarianter-oppdaget-i-norge/s/5-57-1512177
MissLucy Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 hva er det du mener det forklarer? jeg leste det samme i en annen artikkel, og der står det at det er 12000 mutasjoner, men ikke slik at det påvist en mindre farlig mutasjon. Det har jo vært mange kjente mutasjoner helt fra februar, så når de sier viruset ikke har mutert så antar jeg at det de mener å si er at det ikke har mutert til en mindre farlig variant. 3
J.E Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 1 time siden, MissLucy skrev: hva er det du mener det forklarer? jeg leste det samme i en annen artikkel, og der står det at det er 12000 mutasjoner, men ikke slik at det påvist en mindre farlig mutasjon. Det har jo vært mange kjente mutasjoner helt fra februar, så når de sier viruset ikke har mutert så antar jeg at det de mener å si er at det ikke har mutert til en mindre farlig variant. Helt enig ! Det er ingen som har sagt at viruset har mutert til og bli mindre farlig. Det ser man jo forøvrig i Europa hvor sykehusene fylles raskt opp nå, og WHO forventer flere døde enn i april😳 1
Edie Skrevet 19. oktober 2020 #4 Skrevet 19. oktober 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Edie, adm.
Anbefalte innlegg