Gå til innhold

Vellykket svangerskap uten kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Lurer på om det er noen som ikke har vært kvalm i svangerskapet der det har gått bra? Jeg har en MA bak meg og da var jeg ikke kvalm. Er gravid igjen 4+4 og ikke kvalm foreløpig. Håper nesten at den kommer snart ds jeg har lest at mangel på kvalme kan være dårlig tegn. 

Anonymkode: cc1bc...0a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid 2018, friskt barn født uke 41+6. Ikke kvalm et sekund 🥳

Skrevet

4+4 er veldig tidlig da. Min kvalme kom etter uke 6 i alle svangerskapet. Hadde ekstrem kvalme lenge😅 Bare nyt at du ikke er kvalm🙌 Hadde også en MA, var like kvalm da, så det har ikke noe å si. 

Anonymkode: ef2b0...7fe

• Liker 1
Skrevet

To vellykkede svangerskap, ikke kvalm én eneste gang 😊

Ta det som et pluss du!

Anonymkode: 8d004...ccd

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen❤️Lurer på hva det er som gjør at noen blir kvalme mens andre ikke? Forstår det slik at det er økning i HCG son gjør at man blir kvalm. Noen som vet? 😊

Skrevet

Jeg var veldig lite kvalm, og generelt lite plager under svangerskapet. Har en nydelig jente på 2 år nå 🙂

Så bare nyt å ha lite plager, og håp at det varer ❤

Anonymkode: b9092...f6e

Skrevet

3 vellykkede svangerskap, ikke kvalm i noen, og jeg blir fort kvalm ellers 😖 f.eks under migrene anfall og ved bil og båt syke. Eneste gangen jeg kan huske jeg var kvalm, var ett tilfelle da jeg ble gravid 3 gang og det endte i MA. 

Anonymkode: ad67f...f6f

Skrevet

1. Svangerskap: Veldig kvalm, spydde daglig frem til uke 14. Jente

2. Svangerskap: Ikke kvalm en eneste dag. Gutt 

3. Svangerskap: mistet i 2. Trimester, ikke kvalm. Gutt

4. Svangerskap: Kvalm, spydde ukentlig i første trimester. Jente 

For min del tror jeg det er kjønnsbetinget. 

Anonymkode: 0595c...d14

• Liker 1
Skrevet

2 barn, et av hvert kjønn. Ikke kvalm en eneste gang med noen av dem.

Anonymkode: b8907...fb7

• Liker 1
Skrevet

Er 30+1, og ikke vært kvalm til nå. Hadde høy hcg i uke 5. 

Anonymkode: eec86...aea

• Liker 1
Skrevet

Aldri hørt om noen som har blitt kvalm i uke 4. Vent til uke 6-8.

Anonymkode: a1aa7...f14

Skrevet

TS her. Takk for svar alle sammen. Det blir spennende å se hvordan det blir fremover😊

Skrevet

To svangerskap, ingen kvalme i noen av de :) men så er uke 4 veldig tidlig da. Mulig den kommer krypende om noen uker. Krysser fingrene for at du slipper da :)

Anonymkode: 90220...fb3

Skrevet

Jeg var kvalm i bare to av tre svangerskap. :) 

Skrevet

Gått gjennom to svangerskap uten antydning til kvalme. Friske og raske barn☺️

Anonymkode: a89a2...5a2

Skrevet

Jeg var gravid med tvillinger, var ikke kvalm i det hele tatt i løpet av svangerskapet. Men det er vel normalt at kvalmen kommer i uke 6 ca.

Anonymkode: 0d75c...e15

Skrevet

Jeg var veldig kvalm og kastet opp mye i begge mine svangerskap, men det kom ikke før i uke 6. Nå sist trodde jeg at jeg skulle slippe unna, for jeg var ikke så mye som litt uggen en gang før jeg plutselig kastet opp 6+4. Jeg hadde flere i omgangskretsen som var gravid samtidig med meg, og ingen av dem var kvalme (og det gikk bra for alle).

Anonymkode: 5315b...0a1

Skrevet

Var aldri kvalm, men fikk en frisk sønn allikevel. Det er langt i fra alle som blir kvalme. Søsteren min har hatt tre graviditeter, men første var hun mye kvalm, fødte en frisk jente, med andre var hun kvalm, den endte dessverre i MA, med siste var hun aldri kvalm, fødte en frisk jente. 

Anonymkode: 98d8d...0f6

Skrevet

Tre barn, ikke vært kvalm en dag med noen av de. :)

Skrevet

Ikke vært kvalm i det hele tatt. Moren min hadde heller ikke kvalme og oppdaget først veldig sent i ene graviditeten at hun faktisk var gravid da hun ikke hadde noen symptomer. Tror det finnes en viss genetisk faktor i det da ingen kvinner i min familie har vært kvalme :) 

Anonymkode: 032e9...98b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...