Gå til innhold

Har du prøvd munnbind både av engangstype og vaskbare i stoff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bruke munnbind ganske ofte, ikke pga Korona, men pga allergi. Vet det finnes allergimasker, men disse går rundt hodet og festes med borrelås, det hater jeg.

Har likt engangs til nå, men igår kveld slet jeg plutselig med å puste i engangsen, så vurderer å prøve vaskbare.

Så du som har prøvd flere typer, hvilken var enklest å puste i?

Anonymkode: 9e1c1...822

Skrevet

Merket ikke noen stor forskjell på om det er noe bedre å puste i den ene eller andre typen, men synes de vaskbare er mer behagelig fordi jeg synes engangsmunnbind har en ekkel lukt.

Skrevet
Akkurat nå, Nightcrawler skrev:

Merket ikke noen stor forskjell på om det er noe bedre å puste i den ene eller andre typen, men synes de vaskbare er mer behagelig fordi jeg synes engangsmunnbind har en ekkel lukt.

Pelle "Dead" Ohlin? 

Anonymkode: e84e9...c6d

Skrevet
4 timer siden, Nightcrawler skrev:

Takk. Tenker jeg får kjøpe et og teste 😷

HI

Anonymkode: 9e1c1...822

Skrevet

Har inntrykk av at det er bedre med de som har engangs fordi de som er i tøy skal man bare ha på i X antall timer. Har bare brukt de som er engangs selv.. 

Anonymkode: 9396e...c73

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har inntrykk av at det er bedre med de som har engangs fordi de som er i tøy skal man bare ha på i X antall timer. Har bare brukt de som er engangs selv.. 

Anonymkode: 9396e...c73

Engangs skal man også bare bruke i kort tid og bytte/kaste hver gang man tar det av. Har bare engangs selv, men hadde likt noen vaskbare særlig om de er lettere å puste med og mer behagelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...