Gå til innhold

Tror ikke noe skjedde, men hadde jeg visst det hvis noe skjedde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var en vennegjeng igår som drakk ganske mye hos en venn. Altså jeg drakk ikke så mye i forhold til de andre, men nok til at jeg ble dårlig og måtte spy. Vi hadde egentlig planer om å gå ut etter det, men jeg klarte ikke å være med. Endte opp med at jeg sov hos venninna mens alle de andre gikk ut. Da jeg våknet på morningen fant jeg ut at venninna mi ikke hadde låst døren til leiligheten sin. Jeg sov i kanskje fem timer før jeg var lys våken. 
Spørsmålet mitt er at hvis noen hadde kommet seg inn og la oss si voldtatt meg, hadde jeg lagt merke til det? Altså jeg var ikke så full, husker ting som skjedde i går kveld så jeg var ikke drita. Og jeg tror virkelig ingenting skjedde for var bare borte fem timer midt på natta. Skal sies at jeg har hatt problemer med kløe i underlivet i noen dager nå, og det ble verre denne morgenen, men mest sannsynlig fordi det var tomt for dopapir igår så jeg fikk ikke tørket meg etter å ha tisset. Synes også at venninna mi kunne låst døren, eller i hvertfall sagt fra at døren var uløst. 

Beklager hvis det var et dårlig spørsmål:P Pleier aldri å sove med døren ulåst, leiligheten ligger veldig sentralt og jeg var litt full, så er nok bare litt redd for at noe kunne ha skjedd.

Anonymkode: 9a308...25e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg nok at du hadde merket ja.

Anonymkode: 404c8...aab

Skrevet

Man merker det gjerne fordi underlivet lukter sex. Å bruker de kondom lukter det kondom av deg. 

Anonymkode: 9c638...46c

Skrevet

Krisemaksimering much? 😂 Kanskje du også bør gå rundt i hele leiligheten og lete etter kamera og mikrofoner. Kanskje noen var inne og installerte slikt mens du sov?

Anonymkode: 1d7d4...618

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...