Gå til innhold

Smokk med navn på

Fremhevede innlegg

Gjest -gjesten-
Skrevet

Har sett babyer med navn på smokken.. Kjempesøtt :) Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike? Kanskje har en link??

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mam sine smokka med navn på er veldig fine og gode, berre synd navnet er så lite at det knapt vises...

Og så kan det ta litt tid frå du bestiller, til det blir trekk frå konto og til du får dei. Trur det tok ca 2 veker.

Endret av Emma3
Skrevet
Mam sine smokka med navn på er veldig fine og gode, berre synd navnet er så lite at det knapt vises...

Kjipt da... Da er jo litt av poenget borte da jo... :roll:

Skrevet

Ja og min lille likte de ikke i det hele tatt. Så de ligger ubrukt i skuffen....

Skrevet

Våre ligger også ubrukte, for smurfen mente de ikke var noe gode. Men de er søte å se på da.

Skrevet

Jeg synes navnet er passe stort, jeg. Har bestilt mange ganger og liker de veldig godt.

Skrevet

Jonas er også kjempe fornøyd med sine! :Nikke: Vi har også bestilt en del! Men ang. om navnet synes, så er det jo klart at skriften blir mindre dersom barnet har et langt navn...! De kan jo ikke produsere smokker etter str. på navnet på barnet :ler: Nei, fra spøk til alvor :sjenert: Jonas er jo ikke så langt navn, og navnet kan ihvertfall leses godt! ;)

Skrevet
Jonas er også kjempe fornøyd med sine! :Nikke: Vi har også bestilt en del! Men ang. om navnet synes, så er det jo klart at skriften blir mindre dersom barnet har et langt navn...! De kan jo ikke produsere smokker etter str. på navnet på barnet  :ler:  Nei, fra spøk til alvor  :sjenert:  Jonas er jo ikke så langt navn, og navnet kan ihvertfall leses godt!  ;)

Vil ikkje seie at Emma er så langt navn.. Eg hadde iallefall forventa litt større skrift. Ellers var smokkane veldig gode, var berre skuffa over den lille skrifta...

Gjest April ikke innl.
Skrevet

Hm... Endte visst opp med å bestille sånne jeg :sjenert: Får håpe Victoria liker de da :)

Skrevet

MAM smokkene er jo gode smokker - lillegutt og jeg foretrekker dem. Har bestillt et sett jeg også - 1/2 sett til lillegutt og 1/2 sett til søskenbarnet hans. Gleder meg til de kommer.

Skrevet

Jeg og vil kjøpe :) Men bør vel bestemme oss for navn først. Hva koster smokkene? Mye dyrere enn å kjøpe her hjemme?

Skrevet
Jeg og vil kjøpe  :)  Men bør vel bestemme oss for navn først. Hva koster smokkene? Mye dyrere enn å kjøpe her hjemme?

ja, greit å ha eit navn først :) Trur det kosta litt under 200 kr for 6 smokka, med frakt. Så det er berre litt meir ein kva mam smokkane kosta i butikken.

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå har vi bestemt navn, så nå er jeg klar for å bestille smokker :) Har noen spørsmål først:

Skrev dere navnet på barnet med bare store bokstaver eller små også? Det blir kanskje større hvis man velger store bokstaver?

Hvor lenge kan barnet bruke den minste typen? Ikke sikkert vi trenger så mange som seks smokker da. Gutten vår er snart en måned nå, og vi har tre smokker fra før.

Hvor lang tid tar det å få dem? Så noen skrev to uker. Har noen opplevd å få dem tidligere enn det?

Skrevet

Nå har jeg også bestilt :) Fant noen å bestille sammen med, så vi får tre smokker hver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...