AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Hei, jeg er 13+1 og har en stund nå slitt med gul/orange utflod som ikke lukter spesiellt nice - men ikke nødvendigvis fisk. Jeg var hos gynekolog igår som basert på det jeg fortalte gjettet på bakteriell vaginose og skrev ut resept på Zidoval 7,5 MG/G 5 doser. Jeg har ikke kløe - hvilket gjorde att ho ikke tror det er sopp. Er det noen gravide her eller noen som allerede fått barn og har brukt denne kremen? Jeg blir jo veldig redd når jeg leser mulige bivirkninger men også redd når jeg leder hva ubehandlet BV kan føre til ... Anonymkode: c5379...0c8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 Ingen med erfaring? 😕 TS Anonymkode: c5379...0c8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 Jeg har brukt den, da jeg var rundt 18 uker på vei. Funket greit, men jeg merker at ikke alt av salven har kommet ut enda. Senest i dag fant jeg en del rester bak livmortappen, selv om det er 2 uker siden jeg avsluttet kuren 😳 Anonymkode: 7789d...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå