Gå til innhold

Tenker alle menn på å ha sex med andre enn dama si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare sånn det er..? 

Anonymkode: 22d60...53c

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Tror det er ganske vanelig for både kvinner og menn å fantasere om andre enn partneren🤷‍♀️ 

Skrevet

Det er nok vanlig at begge kjønn gjør dette. Men for å svare deg på spørsmålet: Nei, "alle" menn tenker ikke på å ha sex med andre. 

Anonymkode: fa0de...039

• Liker 2
Skrevet

M44. Ja.

Det er naturlig skapt. For overlevelse av homo sapiens. 

Anonymkode: 36b8d...eef

Skrevet

Alle menn? Absolutt alle menn i hele verden? Selvfølgelig ikke. Noen er til og med aseksuelle. Men det er vanlig å fantasere om andre, ja.

Anonymkode: ec4f5...684

• Liker 2
Skrevet

Vet ikke om det gjelder alle men mange virker det som. Ser man en deilig dame så kan man fort tenke att det hadde vært nice å knulle vettet av henne;) 

Men tenker ikke på andre damer når man har sex med dama hvis det var det du mente?

Skrevet

Det tror jeg mange gjør, men som hos meg, så er det sikkert mange som lar det være med fantasien. Tror også fantasiene øker jo mindre sex paret har hjemme. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror nesten alle, både menn og kvinner, på et eller annet tidspunkt fantaserer om noen andre enn partneren sin. Og det er både naturlig og helt greit synes jeg, men kan ikke og skal ikke styre hva andre tenker 😊

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ts er du kvinne? Tenker du å henge ut alle menn på denne måten?

Anonymkode: 058e3...1e9

Skrevet

Nei, fantaserer aldri om å ha sex med andre enn partner. 

M48, gift i snart 20 år.

Anonymkode: 05575...8e7

• Liker 3
Skrevet

Nei jeg nyter konen min.Selv etter 20år. Har ikke behov for å runke og heller ikke tenke på andre.Kun en jeg vil ha. 

Alle menn er ikke griser!

Anonymkode: 54576...e52

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Undersøkelser viser vel at så og si alle menn og kvinner fantaserer om sex med andre enn sin partner. Så finnes det sikkert en liten andel som ikke gjør det, men det er så liten andel at det knapt lar seg måle. Tipper 99,9% av alle har hatt disse tankene minst én gang i livet.

Anonymkode: 6c0f1...4fc

• Liker 2
Skrevet

Både jeg og mannen min gjennom 15 år fantaserer om andre innimellom. Men det er jo ikke det samme som å faktisk ville ha sex med andre.. Greit å skille mellom de to.. 🤷‍♀️

Anonymkode: c010d...37d

Skrevet

99% gjør nok det, ja.

Men tanker og handling er to forskjellige ting.

Anonymkode: f792e...906

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg nyter konen min.Selv etter 20år. Har ikke behov for å runke og heller ikke tenke på andre.Kun en jeg vil ha. 

Flott å høre. Nydelig. ❣

Anonymkode: bf589...b23

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Er det grisete å tenne på andre?

Anonymkode: ec4f5...684

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Verre enn det, jeg tror begge kjønn i et forhold, som har vart en stund, fantaserer om andre  når de ligger med hverandre. Ikke i forelskesetiden da, det ville vært lit kleint 🧸

Skrevet
3 timer siden, Theo_1 skrev:

Verre enn det, jeg tror begge kjønn i et forhold, som har vart en stund, fantaserer om andre  når de ligger med hverandre. Ikke i forelskesetiden da, det ville vært lit kleint 🧸

Ja, både kona og jeg fantaserer vel både om det/den ene ogs det andre, men når vi har sex er fokuset på hverandre der og da. Har alltid tenkt på det som veldig kleint at man fantaserer om andre enn den man har sex med. Der er vi selvfølgelig forskjellige, men i selve akten synes jeg at fokus bør være på den du er med. Hvis ikke ser jeg ikke grunnen til at man er i et forhold med den personen. 

Hvis man faktisk må fantasere om andre enn den du har sex med for å få tenningen, tenker jeg at det kanskje skurrer litt? 

Anonymkode: b8283...1db

Skrevet

Ja, tenker på at jeg har sex med en annen kvinne, men fantaserer også om at kona blir knullet av en annen mann.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...