Gå til innhold

Hvorfor mastruberer han men har ikke sex? Svar fra menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, samboeren min har veldig redusert sexlyst, vi var som kaniner og nå etter 5 år er det rimelig tamt. Tidligere utforsket vi og lekte drøye leker, men nå tar han sjeldent initiativ. Sier han er for trøtt. Jeg forsøkte å kle meg sexy og satt meg under dynen dekket opp til magen, men han kom inn slo lyset av og la seg. Jeg er ganske attraktiv og selv etter barn er jeg 54kg og steller meg opp daglig for å se bra ut for han. Puppene henger en del etter amming men resten er ganske bra. Jeg har extensions, sminke ect for han liker sånt. Jeg vet han vil jeg skal ta silicon. Jeg gjør alt for å se bra ut for han, men jeg føler han ikke ser meg. Han jobber offshore og da runker han som en gud!! Det ser jeg på det skitne undertøyet han kommer hjem med. Så hva er da greien med meg? Hvorfor vil han heller runke enn sex. Jeg gjør det meste i sengen og er utforende. Vi har sex huske i taket og leketøy ect. Jeg har blitt med på alt han ønsker. Men nå er han lite engasjert og når vi har sex er det en kjappis og jeg ligger igjen og føler meg som en tømme stasjon. Har ikke noe i mot en kjsppis, men en ordentlig omgang av og til?? 

Kan jeg få menn sitt synspunkt på dette? 

Anonymkode: db0a0...c67

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vi var som kaniner og nå etter 5 år er det rimelig tamt.

Her er svaret, dere gikk faktisk lei av sex...

• Liker 2
Skrevet

Han er lei deg og mistet lysten på deg, kan være midlertidig altså. Har han fått øyne for en annen?

• Liker 1
Skrevet

Så du ligger der i sexy klær ,dekket opp til magen og forventer hva ? Hva ser man av de sexy klær ,bh liksom ?

Kommer jeg inn på rommet så tenker jeg at du la deg for å sove.

Anonymkode: f36be...7e9

• Liker 4
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du ligger der i sexy klær ,dekket opp til magen og forventer hva ? Hva ser man av de sexy klær ,bh liksom ?

Kommer jeg inn på rommet så tenker jeg at du la deg for å sove.

Anonymkode: f36be...7e9

Ja det var nok en dum måte å gjøre det på. Jeg hadde påmeg en bh som var stoppet på kryss og tvers over overkroppen og jeg satt oppreist i sengen men dekket underlivet og ned for å pirre, men det var nok feil. 

Skrevet
53 minutter siden, Loff77 skrev:

Han er lei deg og mistet lysten på deg, kan være midlertidig altså. Har han fått øyne for en annen?

Nei tror ikke det er en annen, men mistet lysten på meg er tydelig, desverre. Jeg gir han jo alt han vil ha i sengen. Kansje det er problemet. Menn vil vel jakte litt. Virker som de mennene som ikke får så mye sex er super ivrig. Kansje jeg burde knipe igjen selv og slutte å ta initiativ så ofte. Bli litt "trøtt" jeg også. Er ikke så lett når jeg syns han er skam deilig fortsatt

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Her er svaret, dere gikk faktisk lei av sex...

Ikke dere, han. Er dumt for når man finner en partner med stor apetitt så innbiller man seg at slik blir det for alltid. Men ingen er vel slik de var i starten

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke du som gjør noe feil, det er han som må jobbe med det! Når man er 20 år og nyforelsket så går ting stort sett av seg selv. Etter noen år sammen og man ikke er ungdom lenger må man faktisk jobbe litt for å ha lyst. Jeg er mann, men det gjelder nok for mange kvinner også.

Det er lettvint å ta seg en runk og legge seg å sove...

• Liker 5
Skrevet

Han er dessverre ikke tent på deg lengre, han runker nok til andre når han er borte. Han synes vel det er blitt kjedelig etter mange år sammen, selv om dere gjør spennende ting. Det er ganske vanlig å føle slik etter flere år, dessverre.

Anonymkode: 62622...56f

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei tror ikke det er en annen, men mistet lysten på meg er tydelig, desverre. Jeg gir han jo alt han vil ha i sengen. Kansje det er problemet. Menn vil vel jakte litt. Virker som de mennene som ikke får så mye sex er super ivrig. Kansje jeg burde knipe igjen selv og slutte å ta initiativ så ofte. Bli litt "trøtt" jeg også. Er ikke så lett når jeg syns han er skam deilig fortsatt

Er nok ikke dumt å holde igjen litt og tease 😀

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke dere, han. Er dumt for når man finner en partner med stor apetitt så innbiller man seg at slik blir det for alltid. Men ingen er vel slik de var i starten

Hvis du har samme sexlyst enda er det jo ikke din feil, såfremt du ikke presser han som mangler sexlyst. At han runker betyr ikke at han har gått lei av deg som person, men det kan fort bli en tankevekker hvis han ikke prater ut om dette.

I alle forhold er det behov for onani, små pauser, så sex. Variasjon av dette skaper også bedre sex over tid. Skal det knulles som kaniner må man ha lik sexlyst og kjenne hverandre veldig godt. I ditt tilfelle har jeg gitt deg et arsenal av leketøy som kompensasjon, inntil sexlysten har kommet tilbake. Jeg synes ingen skal forhindre andres lyster, det er direkte slemt og kveling av forholdet🧡😅

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, Jdz skrev:

Det er ikke du som gjør noe feil, det er han som må jobbe med det! Når man er 20 år og nyforelsket så går ting stort sett av seg selv. Etter noen år sammen og man ikke er ungdom lenger må man faktisk jobbe litt for å ha lyst. Jeg er mann, men det gjelder nok for mange kvinner også.

Det er lettvint å ta seg en runk og legge seg å sove...

Jeg er 37, så er nok ikke ungdom lengre. Men ja det må nok jobbes med. Noen tips? 

Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Hvis du har samme sexlyst enda er det jo ikke din feil, såfremt du ikke presser han som mangler sexlyst. At han runker betyr ikke at han har gått lei av deg som person, men det kan fort bli en tankevekker hvis han ikke prater ut om dette.

I alle forhold er det behov for onani, små pauser, så sex. Variasjon av dette skaper også bedre sex over tid. Skal det knulles som kaniner må man ha lik sexlyst og kjenne hverandre veldig godt. I ditt tilfelle har jeg gitt deg et arsenal av leketøy som kompensasjon, inntil sexlysten har kommet tilbake. Jeg synes ingen skal forhindre andres lyster, det er direkte slemt og kveling av forholdet🧡😅

Ja, er det jeg føler nå. At det ikke helt funker og en kjappis er ok, men ikke hver gang. Nå har jeg ordnet barnefri og natt på hotell, så får vi se om det blir litt action. Fare for at han blir for full å sluker istede 😂

Skrevet

Ikke lett det der.. 

Anonymkode: c4bcf...37a

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er dessverre ikke tent på deg lengre, han runker nok til andre når han er borte. Han synes vel det er blitt kjedelig etter mange år sammen, selv om dere gjør spennende ting. Det er ganske vanlig å føle slik etter flere år, dessverre.

Trist, om det er slik menn tenker så er ikke forhold noe for meg. Jeg har stor sex apetitt. Er jo bedre å være singel da om menn alltid går lei og trenger andre å runke til. Jeg prøver mitt ytterste for å være en perfekt tilfredstillende sex partner. Men om det ikke er godt nok så er ikke fast forhold noe for meg.  Runking er greit, men da bør det være litt tegn på at han liker meg også. Han stryker meg på bakken, klapser meg her og der i løpet av dagen. Moser puppene når ingen får det med seg. Kysser meg åpenlyst i butikker. Bøyer jeg meg i oppvaskmaskinen er han kjap bort og tar ett tak. Men når vi kommer på soverommet er det dødt. 

Skrevet

Har du vurdert å prate med ham om det? :p 

Anonymkode: 4b81a...4d1

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er det jeg føler nå. At det ikke helt funker og en kjappis er ok, men ikke hver gang. Nå har jeg ordnet barnefri og natt på hotell, så får vi se om det blir litt action. Fare for at han blir for full å sluker istede 😂

Sjå der ja, en kvinne som tar grep og viser guts, det liker jeg... slokner han er det jo alltids litt tid hvis dere dropper frokosten😅

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist, om det er slik menn tenker så er ikke forhold noe for meg. Jeg har stor sex apetitt. Er jo bedre å være singel da om menn alltid går lei og trenger andre å runke til. Jeg prøver mitt ytterste for å være en perfekt tilfredstillende sex partner. Men om det ikke er godt nok så er ikke fast forhold noe for meg.  Runking er greit, men da bør det være litt tegn på at han liker meg også. Han stryker meg på bakken, klapser meg her og der i løpet av dagen. Moser puppene når ingen får det med seg. Kysser meg åpenlyst i butikker. Bøyer jeg meg i oppvaskmaskinen er han kjap bort og tar ett tak. Men når vi kommer på soverommet er det dødt. 

For da vet han at det ikke fører til sex , så det er trygt å gjøre det når muligheten ikke fører til sex. Han er lei av sex med deg. Det vanlig for både menn og kvinner. Å bli lei av samme partner dessverre.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 37, så er nok ikke ungdom lengre. Men ja det må nok jobbes med. Noen tips? 

Jeg har vært der selv og skulle gjerne kommet med noe mer konstruktivt, men det må nesten starte med at han vil gjøre noe med det.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du vurdert å prate med ham om det? 😛

Anonymkode: 4b81a...4d1

Jeg har, han dytter bort temaet og sier han er bare trøtt pga ungene. 

Sier det bedre seg kansje når de blir større. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...