AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #1 Skrevet 17. oktober 2020 Har 4 apper, og angivelig hadde jeg eggløsning 5, 7 eller 8 oktober. Fikk ekstremt vondt i magen 8, så tror egget slapp da, for jeg kjenner kun den smerten når det skjer. Hadde ikke nok tester, men eggløsningstest var nesten positiv 2 dager før.. Tok en tidlig test rfsu idag tidlig, men den var negativ. I følge appene får jeg mensen tirsdag, onsdag, eller (to av appene) på torsdag. (Første måned jeg bruker app og registrerer) Er det fortsatt håp? Jeg tror jeg tok testen for tidlig. Føler at den burde vært positiv slik jeg føler meg nå. Når bør jeg teste? Vet ikke om jeg klarer å vente til torsdag 😅 har svært pålitelige sykluser fra før mtp når mensen kommer. Anonymkode: 4d6f0...d7c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 Appene er Flo, Eveline, Clover og Mia. Eveline sier mensen tirsdag, Flo onsdag, og de 2 andre torsdag.. noen med erfaringer fra disse? 🤔 Ts Anonymkode: 4d6f0...d7c
Misanthropis Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 Er fortsatt håp ja. kan jo ha ikm på torsdag, og du vet jo ikke helt når egget faktisk slapp, bare å krysse fingrene. og nei det er jammen ikke bare bare å håpe, men vi gir oss aldri 💪🏻 lykke til
Misanthropis Skrevet 17. oktober 2020 #4 Skrevet 17. oktober 2020 Og jeg har ingen erfaring med de appene, jeg bruker clue, Og er fornøyd. men det er Jo også fordi jeg brukte den før siste graviditet. Aner ikke hvilken som er best.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #5 Skrevet 17. oktober 2020 Tror første bud er å ha en, maksimalt to apper. Og man kan ikke stole på appene heller. Hos meg er Flo mest nøyaktig, selv om jeg logger når jeg kommer på det I ff fører jeg inn Elgeseter. Fitbit er også nøyaktig på syklus. Tror du bør teste når du har el og forholde deg til det og ikke mange apper som sier forskjellig Anonymkode: 0aca5...b30
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #6 Skrevet 17. oktober 2020 Takker for svar 😊 planen er å slette 2 apper nå etter evt menstruasjon, men vil se hvilke som treffer best. Venter på flere eggløsningstester i posten, men håper så inderlig at jeg slipper dem nå.. tusen takk for lykke til 😊 Når ville dere tatt ny tidlig test? Ts Anonymkode: 4d6f0...d7c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #7 Skrevet 17. oktober 2020 Jeg ville tatt ny test tirsdag eller onsdag Anonymkode: b2cc7...d4d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå