Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har verdens kjekkeste nabo...

Eller faktisk har jeg to, men han ene har samboer så han lar vi være...

Har egentlig velidg lyst til å bare stoppe han i oppgangen og si hei, jeg syns du virker kjempeålright har du lyst til å bli med ut en dag?

Men som sikkert fler vil forstå så er jeg ikke så tøff....

Ikke på langt nær!!!

Klarer så vidt å stotre fram hei, når jeg møter han...

Noen gode tips for hvordan jeg kan vise min interesse?

Er jo ikke sikkert han er inntresert tilbake, men tenkte liksom å prøve å finne det ut.....

:sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Hva med å prøve å prate om noe dere har felles? For eksempel noe i forhold til bostedet. Hage, parkering eller hva som helst. Noe som kan være innledning til en dialog bare, så kanskje resten går av seg selv?

Gjest synseren
Skrevet

Hvis han er singel så er det bare til å be han ut. Du har ingenting å tape. Om du skulle få nei skal du klappe deg selv på skulderen å si at du var tøff som tørde. Finnes mange kjekke menn der ute vettu :) Søt historie forresten.

Gjest gjest1
Skrevet

Hadde du kjent postmannen kunne du bedt han legge din post i naboens postkasse, slik at han måtte komme og si "hei, denne var visst din" hvorpå du kommer ut i babydoll når du åpner døra og sier "forresten, oppvaskmaskinen min er gåen, kunne du fikse den? *tvinne håret*" også gjør han dette, mens han gjør det så stiller du han masse dumme spørsmål om han selv, og når han skal gå så sier du "kunne mulig vi to...?" akkurat som ravi, og han sier avbrytende: DATE? JA! JEG ELSKER DEG!

Så klart skjer dette bare på film, og om du skulle kjenne postmannen, legger sikkert bare din kjære nabo den oppi din postkasse, istedenfor å komme på døra. Forresten i historien glemte jeg å si han kom i jeans med visende boxer og bar muskuløs brun overkropp! Høhø

Skrevet

Når du henter posten din neste gang, legg et av brevene til deg oppi postkassa hans så kommer han kanskje og leverer det på døra og voila så er praten i gang. :tunge1:

For å unngå at han bare legger det i postkassa di kan du vel ta noen gamle aviser eller no å stappe de i postkassa så den blir så full at han MÅ gi det til deg i person.

Skrevet

Naboer er til for og brukes. ;)

Det er viktig å bli kjent med naboene sine - (det kan du bruke som argument overfor han) for da kan du ta inn posten hans når han er på ferie og så kan han fikse vaskemaskinen din når den har gått i stykker. Så kan dere komme hverandre til unnsetning når en slitsom ex kommer masende på døra. Hvis dere begge kjeder dere kan dere ta et glass vin og spille TP. :ler:

- viXen -

Gjest GreenSky
Skrevet

Begynn med å si - Hei! Har du kjent han lenge, eller har han nettopp flyttet inn? Hvis han nettopp har flyttet inn, så hils på han. Hvis han ikke har det, så kan du jo si at - Hei, jeg heter BlaBla, har sett deg her i gangene lenge, så jeg tenkte at det var på tide å hilse på hverandre! (Også smiler du ditt mest strålende smil) Så gjelder det å dra i gang en liten samtale. Du kan f.eks snakke om avisen på dørmatta, om han har lagt merke til hvilket tidspunkt avisbudet kommer? Eller om han vet neste gang det er dugnad? Eller snakke om været. Hvis han har hund, er det enda enklere. Når du først har etablert kontakt, så hold på den, og småprat litt hver gang du ser han. På den måten vil dere bli bedre og bedre kjent. ;)

Skrevet
Når du henter posten din neste gang, legg et av brevene til deg oppi postkassa hans så kommer han kanskje og leverer det på døra og voila så er praten i gang. :tunge1:

For å unngå at han bare legger det i postkassa di kan du vel ta noen gamle aviser eller no å stappe de i postkassa så den blir så full at han MÅ gi det til deg i person.

:ler: Synes dette var en god idé, jeg. Morsom historie og fortelle til folk senere, om hvordan dere møttes ;)

Skrevet

Morsom ide. Men, legger han brevet tilbake i postkassen din kan du ta det som et signal på at han ikke er interessert. Det ville jeg gjort.

Gjest GreenSky
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Hvis et brev til naboen hadde havnet i min postkasse, hadde jeg automatisk lagt det tilbake i hans postkasse igjen. Det fordi jeg da sto rett ved postkassene, så det ville vært det enkleste å gjøre.

Skrevet
Ikke nødvendigvis. Hvis et brev til naboen hadde havnet i min postkasse, hadde jeg automatisk lagt det tilbake i hans postkasse igjen. Det fordi jeg da sto rett ved postkassene, så det ville vært det enkleste å gjøre.

Ikke hvis du er smart å vil finne en annledning til å få snakket med han.

Gjest GreenSky
Skrevet

Tror rett og slett jeg ikke ville tenkt på det. Men om jeg så gjorde; Tenk om jeg ringer på, og han ikke er hjemme? Da hadde jeg sannsynligvis ikke giddet å gått ned i postkassa igjen, så jeg hadde lagt brevet et sikkert (?) sted, for å gi det ved en senere anledning. Så hadde jeg glemt det. Finnes nok flere som meg.

Skrevet

:grine2:

Slettes ingen dum idè!

Jeg vil sove på en marshmallow

Sweet!

Gjest Violetta
Skrevet
Hadde du kjent postmannen kunne du bedt han legge din post i naboens postkasse, slik at han måtte komme og si "hei, denne var visst din" hvorpå du kommer ut i babydoll når du åpner døra og sier "forresten, oppvaskmaskinen min er gåen, kunne du fikse den? *tvinne håret*" også gjør han dette, mens han gjør det så stiller du han masse dumme spørsmål om han selv, og når han skal gå så sier du "kunne mulig vi to...?" akkurat som ravi, og han sier avbrytende: DATE? JA! JEG ELSKER DEG!

Så klart skjer dette bare på film, og om du skulle kjenne postmannen, legger sikkert bare din kjære nabo den oppi din postkasse, istedenfor å komme på døra. Forresten i historien glemte jeg å si han kom i jeans med visende boxer og bar muskuløs brun overkropp! Høhø

Bare lurte på om du har sjekket mange mannfolk på den måten? :ler::ler:

Skrevet

I blokka mi bor det masse gamle mennesker og etablerte folk med unger.... *surkle*

Vil også ha søte nabopiker (ikke kjekke mannfolk) jeg kan flørte med!!

Skrevet

He he, ledig leilighet til salgs i oppgangen ved siden av....

Skal gi dere beskjed om hvordan det utvikler seg..

Akkurat nå høres det ut som han ser på actionfilm, med surround anlegg...

Hmmm, hjemme på en fredagskveld???

Er han ikke singel?? Jo han må være det...

Hmmm...

Gjest Gjest
Skrevet
He he, ledig leilighet til salgs i oppgangen ved siden av....

Skal gi dere beskjed om hvordan det utvikler seg..

Akkurat nå høres det ut som han ser på actionfilm, med surround anlegg...

Hmmm, hjemme på en fredagskveld???

Er han ikke singel?? Jo han må være det...

Hmmm...

Er ikke du hjemme? Er ikke du singel?

Skrevet

He he jo du sier noe der....

Traff han i oppgangen i dag... Typisk!

Har sovet borte i natt, var på fest i går..

Traff han i døra... Hadde selvfølgelig ikke dusjet...

OG da måtte jeg jo gå på han. ÅHHH...

Han sa noe med den utrolig dype stemmen, men jeg klarte jo bare å stotre noe teit tilbake.... Er det mulig???

Ja ja, bedre lykke neste gang....

Skrevet

Hehe, typisk ja. Når man minst venter det. Men hvis han sa noe til deg er jo det bare positivt. Lykke til videre.

Skrevet

Jeg kom på en genial måte!

Se filmen "Naboer", notèr ned og utfør! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...