AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Hei jeg trenger litt hjelp. Jeg på loette. Begynte på sukkerpillene 12/09. Fikk mensen 14/09. Begynte på rosa piller igjen 18/09. Da hadde jeg kun reservebrett å bruke av. Brukte opp en rad + 4 piller der. Husker ikke om jeg glemte noen eller ikke. Tok allfall 2 piller en dag. videre begynte jeg på nytt brett i 14 dager altså 14 piller. tilsammen da 25 p piller. det jeg ikke husker er om jeg husket alle p pillene på reservebrettet hadde samleie 11/10. han kom ikke i meg begynte på sukkerpillene 12/10. mer jeg trygg mot gravidtet? Anonymkode: c5991...f72
powerpuffen Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Hvis du har tatt 1 pille hver dag så skal du være beskyttet mot graviditet (også i "sukkeruken"). Men hvis det er slik at du ikke husker om du har tatt piller eller ikke, så bør du bruke annen prevensjon om du frykter graviditet.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 Pleier å være flink å ta de. Gikk også over 14 p piller før jeg hadde samleie. Og tok flere enn 21 rosa piller (virkepiller) Anonymkode: c5991...f72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå