Gå til innhold

Åffer kan ikke damer stille opp i doggy når som helst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi kjenner alle til scenarioet. Du kommer hjem med hendene full av bæreposer. Det er unger som bæljer, og mat som må lages. Fiskepuddingen skal stå på bordet. Eller kanskje skal du ha fest med noen venninner og har pyntet deg med lebestift, skjørt og ordnet hår. Åffer kan du ikke da bare stille opp i doggy hvis og når mannen har behov for det?

Da mener jeg å brette ned buksa eller flippe opp skjørtet, og stille stjerten struttende til disposisjon for en treminutters tid. Uten å klage og uten å være sur. Sex varer i gjennomsnitt ikke stort lengre uansett, så det er ikke store forskjellen. Menn har behov for å få tømt tanken og tankene nå og da, så da er det jo bare å tanke opp.

Hva er problemet egentlig, damer??

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehm, vi vil jo gjerne bli tilfredsstilt vi også. Tror du virkelig at det er godt for damer når menn jokker og tømmer seg på 3 minutter uten noe som helst annet?.. Hva faen er vits da? Neitakk. Da får du heller ta deg en runk. Selv foretrekker jeg og samboeren min å ha sex MED hverandre, det vil si at vi begge blir tilfredsstilt. Damer finnes ikke kun for at dere skal tømme dere og fortsette dagen wtf. 

Anonymkode: f109a...980

• Liker 24
Skrevet
5 minutter siden, Sanjar said:

Sex varer i gjennomsnitt ikke stort lengre uansett, så det er ikke store forskjellen

Og dette er det dummeste jeg har lest. Dårlig sex du har da? Kanskje du skal slutte å være så jævlig egoistisk i senga og tenke litt mer på damene du ligger med? Kan garantere at det er stor forskjell da. 

Anonymkode: f109a...980

• Liker 19
Skrevet

Dette er så patetisk at jeg faktisk ler 😂 nok internett for i natt

Anonymkode: ddbe5...bc4

• Liker 25
Skrevet

Og derfor foretrekker jeg singellivet. 

Anonymkode: 92a26...451

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er så patetisk at jeg faktisk ler 😂 nok internett for i natt

Anonymkode: ddbe5...bc4

DET var et veldig godt forslag. 

Natta. 

Anonymkode: 99c9a...540

• Liker 2
Skrevet

Åffer åffer gör ni på detta viset? Åffer, åffer, åffer då då?

Anonymkode: a7306...288

• Liker 17
Skrevet

Er det ikke en regel mot trolling på dette forumet? Det burde være det.

• Liker 4
Skrevet

Og folk biter som vanlig på.. Denne tråden er jo helt tydelig opprettet bare for å provosere 😆

Anonymkode: 9d5ea...de7

• Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, Sanjar skrev:

Vi kjenner alle til scenarioet. Du kommer hjem med hendene full av bæreposer. Det er unger som bæljer, og mat som må lages. Fiskepuddingen skal stå på bordet. Eller kanskje skal du ha fest med noen venninner og har pyntet deg med lebestift, skjørt og ordnet hår. Åffer kan du ikke da bare stille opp i doggy hvis og når mannen har behov for det?

Da mener jeg å brette ned buksa eller flippe opp skjørtet, og stille stjerten struttende til disposisjon for en treminutters tid. Uten å klage og uten å være sur. Sex varer i gjennomsnitt ikke stort lengre uansett, så det er ikke store forskjellen. Menn har behov for å få tømt tanken og tankene nå og da, så da er det jo bare å tanke opp.

Hvorfor kan ikke menn bare vaske klærne/vaske opp/rydde unna eget søppel eller annet som kona har bedt han gjøre, for hun har behov for at det gjøres? Hva er egentlig problemet?

Anonymkode: c25d0...776

• Liker 17
Skrevet
11 minutter siden, Sanjar skrev:

Sikkert fordi de kvinnene du har vært borti kjenner til dette scenarioet: De kommer hjem med hendene fulle av bæreposer, det er unger som bæljer (som de må håndtere), det er mat som må lages (de må gjøre det). Fiskepuddingen skal stå på bordet (såpass burde du kunne forvente). Eller de skal på fest med venninner (etter å ha ordnet alt tidligere nevnt). Mens du sitter på ræva i sofaen, klør deg på balla og lurer på når middagen blir servert. 

Anonymkode: a3e14...a85

• Liker 11
Skrevet (endret)

Er dette seriøst? Kvinner er ikke et hull å tømme seg i. Sex skal være gjensidig nytelse, ikke bare enveis.

Endret av Uatskillelig
  • Liker 7
Skrevet
14 minutter siden, Sanjar skrev:

Er dette et "problem"? Er de ikke akkurat sånn damer "lurer" menn som ikke er helt i modus til å "bli på gli", da? :klo:  Helt ut av det blå så ligger kjæresten der med svansen i været, lizm? Dette er jo dametaktikkerier "1on1".... Det er i alle fall min erfaring :vetikke:

Kanskje har du bare møtt partnere du ikke er helt på nett med? 

Skrevet

Ekte kvinner gjør det og adlyder mannen sin.

Anonymkode: a483b...997

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, Sanjar skrev:

De damene som tenner på sånne plutselige kjappiser gjør jo det. Med de damene som ikke tenner på sånne plutselige kjappiser så er problemet ... trommevirvel... de tenner ikke på sånne plutselige kjappiser. 

Anonymkode: 42e39...d0e

• Liker 4
Skrevet

Ja det hadde vært deilig! Gjør det gjerne jeg, dersom du behandler meg som en prinsesse ellers! 😁👸🏼

Anonymkode: 1718d...670

• Liker 2
Skrevet

Men er du alltid klar da? Hvis jeg vipper opp skjørtet? 

Anonymkode: 1718d...670

• Liker 1
Skrevet

Gud så glad jeg er for at jeg er lesbisk

Anonymkode: 5472f...7df

• Liker 11
Skrevet

Fiskepuddingen hadde nok hatt bedre suksess med å stå på bordet enn mannen min hadde hatt for stå noe som helst om jeg forsøkte meg på noe slikt. 

En kjappis for hans del er rundt 30 minutter. Å bare tømme seg regnes ikke som sex, og hadde jeg trodd det ville han ha revurdert meg og funnet fiskepuddingen mer spennende. 

Det har seg nemlig slik at menn ikke er like heller. 

Tre minutter med doggy hadde vært en fornærmelse, ingen glede. 

Anonymkode: 8cfd4...6af

• Liker 5
Skrevet

Ikke legg skylda på "damer for dette. Ditt problem at du ble sammen med en dame som bryr seg mer om fiskepudding og venninner, enn om deg og sex med deg. 

Anonymkode: afe38...18d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...