AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Har en gutt fra før, og han kunne jo tisse ganske langt alle veier da han var baby og lå på stellebordet naken. Tisser jentebabyer bare rett ned på matta, eller kan de også tisse rundt overalt? 🤣 Anonymkode: afc2d...d02
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en gutt fra før, og han kunne jo tisse ganske langt alle veier da han var baby og lå på stellebordet naken. Tisser jentebabyer bare rett ned på matta, eller kan de også tisse rundt overalt? 🤣 Anonymkode: afc2d...d02 Blir en liten stråle, men den rekker ikke så langt opp. Blir dermed vått rundt baken og omegn.. 😊 Anonymkode: ef593...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 Jeg er ikke ts, men har en jentebaby på 3 uker som tisser hver gang hun kommer på stellebordet, selv om bleia er god å våt. Hva er greia med det? :). Ps. en gang tisset hun ganske langt, havnet på meg og gulvet😂 Anonymkode: 8601e...33b
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #4 Skrevet 17. oktober 2020 Går ikke så langt opp i luften, men kan jaggu komme litt over alt. Har havnet litt i skuffene på stellebordet og ned langs siden. Har aldri byttet bleie på en gutt, så kan ikke sammenligne med noe. Anonymkode: a39b4...dff 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #5 Skrevet 17. oktober 2020 Begge mine jenter har tisset så snart bleien kom av. Anbefaler Attends 60*60 tisseunderlag på stellebordet - sparer mye håndklevask. Selv om vi lot bleien ligge under til de var ferdig å tisse kom det alltid noe på underlaget. Anonymkode: d8ba6...e5d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #6 Skrevet 17. oktober 2020 Trikset er å åpne bleien og så vente litt før man tar den bort, så får de tisset fra seg i bleia før man tar den helt av. Gjelder både jenter og gutter. Anonymkode: 33806...691
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #7 Skrevet 17. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge mine jenter har tisset så snart bleien kom av. Anbefaler Attends 60*60 tisseunderlag på stellebordet - sparer mye håndklevask. Selv om vi lot bleien ligge under til de var ferdig å tisse kom det alltid noe på underlaget. Anonymkode: d8ba6...e5d Hvor kjøper man disse?:) Anonymkode: 48ba8...51d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #8 Skrevet 17. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ts, men har en jentebaby på 3 uker som tisser hver gang hun kommer på stellebordet, selv om bleia er god å våt. Hva er greia med det? :). Ps. en gang tisset hun ganske langt, havnet på meg og gulvet😂 Anonymkode: 8601e...33b Kan være at det rett og slett bare er veldig behagelig for henne å bli kvitt bleia føler seg litt friere. Og de har jo ingen kontroll på hverken blære eller tarm heller, så det skal ikke så mye til før de tisser eller bæsjer, selv om bleien er våt eller full. Anonymkode: 85672...42f
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #9 Skrevet 17. oktober 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke ts, men har en jentebaby på 3 uker som tisser hver gang hun kommer på stellebordet, selv om bleia er god å våt. Hva er greia med det? :). Ps. en gang tisset hun ganske langt, havnet på meg og gulvet😂 Anonymkode: 8601e...33b Det er fordi hun ikke har 'lært' å tisse i bleia enda. Barn er fra fødselen av programmert til å ikke gjøre fra seg/tisse overalt, og sender ut subtile signaler om at de må på do. Siden de aller fleste barn i den vestlige, moderne verden får på seg bleie vennes barna av med å 'si fra' og slutter med det. Dersom du begynner å holde henne over vasken/do med en gang du tar av henne bleien vil du sannsynligvis merke at hun kommer til å gjøre fra seg/tisse der. Mange tror at små babyer ikke har kontroll på urin/avføring, men det har de faktisk, så fremt man som forelder følger med og responderer på signaler fra barnet. I starten tisser babyer relativt ofte, men ganske fort merker man at de kan holde seg mer og mer istedenfor den småskvettingen man får dersom man bruker bleie. Anonymkode: 5d04f...72b 1
Sandie Skrevet 17. oktober 2020 #10 Skrevet 17. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøper man disse?:) Anonymkode: 48ba8...51d De fås kjøpt på apotek. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå