Gå til innhold

Kjedeleg grøn postkasse

Anbefalte innlegg

Gjest Pip - ulogga
Skrevet

Me skal flytte, og har nettopp vore og kjøpt ny postkasse. Her me bur no er det sånn typisk burettslagspostkassestativ - så me har hatt eit sånt kvitt lite namneskilt på postkassa som alle dei andre. No skal imidlertid kassa vår stå omtrent åleine på eit stativ, og då kan me jo gjere litt mier utav ho...

Frå før har eg malt postkasser til mampap og bestemor - det er imidlertid ikkje heilt vår stil med blomar og sopp og den greia der... Har de stilig postkasse? Kva har de i tilfelle gjort med ho?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer på overskriften jeg:

Kjedeleg grøn postkasse, - korleis vert den stilig?

Ved å la den stå i stil til de andre postkassene....ser helt teit ut når folk dekorerer postkassene sine uten mål og mening, og setter dem sammen til et salig sammensurium. :ler:

Skrevet

Hva med å spraye den i stålfarge? :)

Gjest Pip ulogga
Skrevet
Svarer på overskriften jeg:

Ved å la den stå i stil til de andre postkassene....ser helt teit ut når folk dekorerer postkassene sine uten mål og mening, og setter dem sammen til et salig sammensurium. :ler:

Veit du - det er eg heilt enig i! :) Er jo difor me har hatt berre eit enkelt namneskilt her me bur no. Så uansett kjem me ikkje tilå gjere noko med kassa før me ser korleis dei andre på stativet ser ut. Men ofte er det jo ingen felles stil på slike små stativ (bur både eldre og unge der, og det er ikkje noko burettslag, så det er inga samkjøring), og då står me jo i tilfelle heilt fritt, eigentleg... Var berre ute etter nokre litt stilige tips eg. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...