Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Mac'en til samboeren min er ødelagt, så han tar i bruk min pc. Og det er helt greit.
Tidligere hadde jeg passord til Mac'en hans siden jeg liker å bruke den, men en gang i sommer så endret han passord og ble egentlig litt hemmelighetsfull føler jeg. Mac'en ble ødelagt, og han bruker nå min. Som sagt, helt greit.

MEN..

Jeg sjekket Internett-loggen, siden jeg har følt han skjuler noe og der ser jeg at han har søkt på over 20 forskjellige jenter på facebook. Gjentatt ganger de samme jentene? Han har 3 forskjellige profiler på FB,, sier han ikke skjuler noe og jeg stoler jo på han. Men likevel føler jeg noe skurrer? Er mye mer jeg kunne skrevet angående dette, men dette tok "kaka" for min del, jeg føler meg jo ganske lite verdt når han søker opp så mange fine jenter gjentatte ganger over lengre perioder. Hva er greia med det? Vet jo ikke om han prater med dem, for jeg kan ikke se vennelistene hans på FB, og det kommer ikke opp på loggen hvis han chatter.

Anonymkode: f30e3...70d

Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Huff, slikt spiser deg opp innvendig. Drit i hva han holder på med. Konsentrer deg om deg selv og livet ditt. Å jakte på en partner på denne måten er meningsløst, du må stole på han helt til det ikke lenger er noen grunn til å gjøre det. Det finnes dessverre ingen bedre løsning. Tar du vare på deg selv og er selvstendig og sikker klarer du deg uansett. Da kommer gjerne han også luntende etter. Å forsøke å "ta" han i noe leder aldri til noe bra.

Skrevet

Hva skal han med 3 forskjellige profiler..? 

Anonymkode: 8ede3...e19

• Liker 14
Skrevet

Ja, det skurrer ganske mye. Virker som om han har gått lei i forholdet.

Anonymkode: 9b663...d44

• Liker 2
Skrevet

så lei disse trådene om å om igjen vær dag.

Bare slå opp om du ikke gidder og prøve og stole på han.

Dere er ikke gift, han får lov og ha ting privat om han vil. 
Jeg ville aldri latt noen av jentene hatt passord til min pc, uavhenging om de hadde det før.

Jenter er veldig flink til og gå inn og sjekke folks private ting, sånn som du nettopp har gjort på macen :)

Anonymkode: 1e562...ebe

• Liker 1
Skrevet

Spør om å få logge inn på alle 3 kontoene akkurat nå. Uten at han har tid til å slette noe

Anonymkode: 1506f...9bb

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville aldri latt noen av jentene hatt passord til min pc, uavhenging om de hadde det før.

Jenter er veldig flink til og gå inn og sjekke folks private ting, sånn som du nettopp har gjort på macen :)

Ja dere må jo få lov å titte, se og evt sende meldinger til andre jenter uten at andre skal blande seg må vite..!

Anonymkode: 58c16...c0b

• Liker 2
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er på hennes pc han har Googlet disse jentene. 

Om jeg lot noen andre regelmessig låne mac'en min, så hadde jeg definitivt sjekka hva de driver med. Det er min Mac, og jeg har ansvar for hva som skjer på den. Jeg ville også sjekka at personen som låner mac'en min ikke var inne på tvilsomme sider.

Samboeren din har 3 Facebook kontoer? Og han søker opp jenter, og de samme jentene flere ganger? Høres ikke ut som normal oppførsel. Høres faktisk litt creepy ut. Hva får han ut av det? Hva er målet? 

Anonymkode: 7b78d...54c

• Liker 3
Skrevet

Stol på magefølelsen din, den forteller deg noe... 

Anonymkode: 3a297...29d

• Liker 2
Skrevet

🚩Han har 3 facebookprofiler

🚩 Han endret passord på maccen helt uten videre

🚩 Han søker opp flere jenter på din pc

Ja det er noe ugler i mosen her, har du vært sammen med dette mennesket lenge? Har dere det bra ellers? Har dere barn, eller er dere i oppstartsfasen?
Jeg ville ha konfrontert han, man kan ikke stole 100% på et menneske, å jeg syns ikke man skal kaste bort år på et menneske som ikke er noe å spare på. Konfronter han!

Anonymkode: 503ea...d8e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...