Gå til innhold

Er du en person som bekymrer deg for hva andre tenker om deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller gir du pokker i det? 🤔 Hvis du bekymrer deg synes jeg DU burde slutte med det 😂 Fordi du er bra nok akkurat som du er🥰 sender klem til de som vil ha 🥰

121770269_10157400845451759_7259353078698486016_n.jpg

Anonymkode: c2756...d23

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

akk dt jeg trengte å lese idag♥️

Anonymkode: 9313e...fc8

• Liker 1
Skrevet

Grunnen til at jeg bekymrer meg over det er at jeg er redd for at de har rett :P

Anonymkode: 6c122...d15

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor man skal bekymre seg for det for å være ærlig. Andres tanker kan ikke skade en. Jeg bryr meg om de jeg har med å gjøre, og jeg syns folk stort sett er ok. Hva de tenker om meg ofrer jeg veldig lite tid på gitt. 

Skrevet

Det er et håpløst prosjekt! Du kan aldri vite hva andre egentlig tenker og mener om deg. Dette kan en aldri få oversikt og kontroll over.. så det er totalt bortkastet energi og tid.

Vær hyggelig og grei, vis interesse for andre og vær deg selv. Det kommer en lengst med her i livet. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller gir du pokker i det? 🤔 Hvis du bekymrer deg synes jeg DU burde slutte med det 😂 Fordi du er bra nok akkurat som du er🥰 sender klem til de som vil ha 🥰

121770269_10157400845451759_7259353078698486016_n.jpg

Anonymkode: c2756...d23

Tror alle folk innerst inne er drevet av folks inntrykk av seg, om det er posivt inntrykk eller negativt. 

Skrevet

Bare ikke poste sånne bilder med tekst på engelsk, det er så teit. 

• Liker 1
Skrevet

Veldig mye. Det er noe av det jeg har mest angst for. Veldig slitsomt!

Anonymkode: a2cb7...e97

Skrevet

Altfor mye. Det hemmer meg i hverdagen, men prøver å få gjort noe med det. Hva andre tenker er jo utenfor min kontroll, og det de tenker får være deres sak.

Greit å bli minnet på at man bare skal drite i hva andre tenker, for det skal man virkelig!! 

Anonymkode: 47d5c...bd6

Skrevet

Nei, jeg bryr meg ikke, og det er jeg glad for :) Har skjønt at jeg sparer meg for mye stress.

Skrevet

'What other people think of you is none of your business' 

Anonymkode: 24179...996

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, da jeg var yngre. Nå bryr jeg meg ikke.

Skrevet

Jeg tenker at folk som ikke bryr seg k det hele tatt er psykopater. Litt sosial kontroll trenger man i et samfunn. 

Anonymkode: cb544...0d9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...