Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler jeg og typen dabber litt av, vi har et langdistanseforhold for øyeblikket da han er utenlands me jobben og skal være det et par mnd

Hva kan jeg skrive, si eller snappe som kasnkje tar oppmerksomheten hans, vi er ikke der at vi sender nudes å sånn

Anonymkode: 1a392...ac5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du først setter i gang det kjøret der, så må du gire opp for hver gang, ellers dabber det av og blir kjedelig igjen. 

Anonymkode: 8f1d3...91a

Gjest Paramount
Skrevet

Vel, jeg er 40+ og vel så det, så du får ta med det i vurderingen. Mitt tips er at dersom du er litt frustrert og ønsker litt nærmer kontakt så tar du i litt ekstra i forhold til hva dere er vant til. Hvor drøy du er vet du best selv etter hvor dere ligger i landskapet mht det nivået. Men, det er veldig veldig veldig lett for en kvinne, både å bli tilgitt og forstått, dersom du angrer etterpå. Så det er bare å ta i alt du kan, takhøyden er imponerende dersom du skriver til en forelsket mann. Spesielt dersom du skylder på at du savnet han bare så ekstremt sterkt, og fant ikke på noe bedre å si osv. Da blir det bare søtt.

Vanskelig å være mer konkret enn dette da du gir så lite info.

Skrevet

Kommunikasjon! Kjæresten din er et individ, ikke bare "en gutt" - og dette må tas i betraktning når du tenker på hva han liker og ønsker. Det som gjelder for andre gutter, gjelder ikke nødvendigvis for han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...