Gå til innhold

Hvor handler menn 35 år klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kjøper seg aldri klær, men innimellom kommer det jo en tid der han MÅ ha noe nytt :roll: Er som oftest jeg som kjøper til han da. Og ender opp på Dressmann fordi det er den eneste herrebutikken jeg vet om (satt på spissen). Men nå er jeg lei den butikken, og syns klærne der er veldig "gammelkæll"-aktig.

Hvor i alle dager bør jeg shoppe nå? Har stukket nesen inn på Carlings og Jack & Jones innimellom, men har ofte raskt rygget ut da det har virket veldig ungdommelig igjen (type gangsteraktig :lol:)

Hvor kjøper jeg klær til en mann på 35 år som har en seriøs jobb? Klærne blir nemlig brukt der og, men ikke så seriøs at han går i dress. Men må være pene og normale klær.

Anonymkode: 8ac96...f64

Skrevet

Mannen min er 38, og jeg sliter og med å finne noe, som du sier, som ikke er gangsteraktig 🤠

Har funnet enkeltplagg på både Cubus, KappAhl og HM, men bestiller mest fra Zalando. Kanskje du finner noe der? 

Skrevet

Jeg er spot on 35 år. 

Handler på Zalando, Sportmann, Ellos, BonPrix, Miinto, Jack&Jones, XXL, Outnorth, Miinto, Stormberg.... ja... overalt.

Dog mest på Zalando. 

Anonymkode: e1b5d...bf8

• Liker 1
Skrevet

Og Sparkjøp ja. Har også tittet innom herreavdelingen hos HM. 

Anonymkode: e1b5d...bf8

• Liker 1
Skrevet

Zalando, Boys of Europe, VIC, MATCH 

• Liker 1
Skrevet

Netthandel på salg. Må syes om likevel. 

Skrevet

Weekday? Holzweiler? Høyer? 

En mann på 35 kan jo fint kjøpe klær fra f.eks Urban også. Kommer jo litt an på hva slags type han er. Eller mikse litt fra ulike butikker og stiler. 

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kan han ikke handle selv? Er han et barn? 

Anonymkode: 3c267...41c

• Liker 1
Skrevet

HM, COS, Samsøe, Zara

Anonymkode: f3128...6e8

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun vil handle til han så han ikke ser ut som en boms sikkert siden han ikke bryr seg. 

Anonymkode: b6f15...390

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

beste er å la fruen handle, da kan hun ikke rive kjæft over klærne hans.

Anonymkode: aa2b8...5a9

• Liker 1
Skrevet

Dressmann.

Anonymkode: 62c55...26c

Skrevet

Jula 🤭 og XXL, men H&m har noen bukser han er glad i om det blir noe annet enn joggebukse eller arbeidsbukser. Ellers går det i gamle favoritter (Levis og hettegensere fra glansdager) som de fortsatt selger på Carlings og noe fra J&J. Også t-skjorter fra ymse festivaler.... Ingen moteløve med andre ord.

Anonymkode: b4560...0ba

Skrevet

Høyer, Follestad, Tiger og Sweden, Sand.

Anonymkode: c690a...2cd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...