AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Takket nei til to jobber fordi jeg ventet på å dra på dette intervjuet. Nå er det overstått og alt er i teorien bra, men jeg følte det bare ikke.... Burde jeg føle at jeg ønsker jobben, eller kan den være bra allikevel? Kanskje jeg bare ikke er klar til å slutte i den jeg har, selv om jeg hater den flere dager i uka. Er allikevel så trygt og godt Har ikke fått svar på om jeg får den enda, men oddsen er god. 7 kvalifiserte søkere og 5 ledige stillinger. Anonymkode: d3cf9...e0c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Det er alltid skummelt å bytte, man vet hva man har men ikke hva man får. Når du ikke trives bør du lete etter noe nytt. Dårlig følelse etter jobbintervju bør du ta på alvor. Anonymkode: be192...87d
Durinur Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 Det går sikkert fint! Lykke til Jeg ville ikke blitt i en jobb jeg hatet i alle fall. Livet er altfor kort tid det, spesielt hvis du har andre muligheter.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #4 Skrevet 17. oktober 2020 41 minutter siden, Durinur skrev: Det går sikkert fint! Lykke til Jeg ville ikke blitt i en jobb jeg hatet i alle fall. Livet er altfor kort tid det, spesielt hvis du har andre muligheter. Takk Nei, kan ikke bli der, og vil egentlig bort så raskt som mulig, men så er det samtidig dritskummelt. Har gode muligheter, får intervju på alt jeg søker på, og fått jobbtilbud som jeg takker nei til. Så skikkelig teit å bli i den kaotiske jobben min som jeg hater. Men hadde forventet å være skikkelig gira for den jobben jeg var på intervju sist, som jeg var så spent på. Ikke fikk jeg vite noe spesielt på intervjuet som gjorde at jeg ikke vil ha den, alt var egebtlig veldig bra. Men følelsene mine henger ikke med. Kanskje jeg er redd for å ikke får den, og vil skåne meg selv fra å bli skuffa? Anonymkode: d3cf9...e0c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #5 Skrevet 17. oktober 2020 Om du får tilbud om den jobben, selv om du ikke er så giret så takk ja. Det verste som finnes er å være i en jobb en mistrives i. En utvikler seg lite, tankene blir i større grad negativ. Anonymkode: 48910...5ec 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #6 Skrevet 17. oktober 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om du får tilbud om den jobben, selv om du ikke er så giret så takk ja. Det verste som finnes er å være i en jobb en mistrives i. En utvikler seg lite, tankene blir i større grad negativ. Anonymkode: 48910...5ec Tusen takk for innspill. Ja, jeg gjør nok det. Den virker objektivt sett veldig bra. Jeg er skikkelig negativ i nåværende jobb, og det er ikke greit for noen. Men må sies at stedet har null kontroll på rutiner, alle er overarbeidet og sykefraværet høyt. Må bare komme meg bort. (Selv om jeg har tanker om at jeg vil "fikse" stedet. Men det får jeg ikke anledning til å gjøre, selv om jeg har massevis av kunnskaper som de trenger, kjenner personalet godt og elsker å rydde opp i ting. Synd kommunen ikke klarer å se verdien i å beholde fagfolk, og bruke de der de er gode) Anonymkode: d3cf9...e0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå