Gå til innhold

Male vinduskarmer og lister i samme farge som vegg, er det noen som har gjort det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å gjøre det nå når vi skal pusse opp, og jeg lurer på om noen har gjort det og hvordan det ble?😊

Anonymkode: 3215a...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare da stuen vår var hvitmalt.  Vi hadde samme glansgrad på vegger, tak og lister.  Det var raskt og enkelt siden vi slapp å teipe over alt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har gjort det i stua.  Gjorde det primært for å roe ned helhetsinntrykket. Vi har mange store vinduer på en langvegg. Jeg er veldig fornøyd! Helt matte vegger,  halvblank maling på lister 

Nå skal vi pusse opp soverommet. Vi kommer til å male det i en relativ mørk farge og jeg vurderer å la vinduene få sånne farge, men tar veggene først og ser hva jeg syntes etter det. 

Anonymkode: a8f5d...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister synes jeg helt klart er finest i samme farge som veggen. Vinduskarmer bør være samme farger som dører. 

Anonymkode: 90f76...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er malt i samme farge her. Det gir meg sjelero og, for meg, en deilig atmosfære. 

Skal straks flytte og kommer til å gjøre det samme i neste hus også. 

Anonymkode: a6c75...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malte soverommet i soft teal for noen år siden, da ble alle lister også malt. Helt klart en suksess, inntrykket er mye roligere. 

Anonymkode: 8583f...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...