AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Ser for meg en skikkelig kjedelig helg. Derfor spør jeg dere om hva dere skal gjøre. Kanskje jeg blir inspirert til å gjøre noe. Anonymkode: ac934...e78
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Nå vet jeg ikke helt alderen din😅 men flere steder i landet nå så åpner de jo opp igjen for vanlige åpningstider på utestedene, et tips kan jo være å få med seg noen å gå ut å kose seg! Er du turglad person, så er jo helgen absolutt en topp tid å gjøre noen av de litt lengre turene på! Liker du å lage mat? prøv å lag noe du aldri har laget før eller alltid hatt lyst til å prøve, men alltid utsatt. Ellers så kan du samle noen folk å ha en kveld med god mat og film kanskje film maraton? Hvis jeg har veldig lite planer for helgen prøver jeg å få gjort en del av de tingene jeg alltid pleier å utsette🤣 typsik bilvask, vask av huset og lignede. er kanskje ikke så gøy akk der å da, men sykt herlig å få det gjort!🙌 Anonymkode: a99d5...db2 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 Helgen er for kort til å kjede srg spør du meg 👀 Anonymkode: a2926...4a7
Eirill Skrevet 27. oktober 2020 #4 Skrevet 27. oktober 2020 Jeg skal bare gå tur med hunden. Har ikke så mye annet å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2020 #5 Skrevet 27. oktober 2020 Lørdag: kjøpesentertur med familien, inkludert tur på biblioteket. Leke litt på lekeplass. Fråtse i taco og snop til lørdagsfilm etter avkommet endelig er i seng.. Søndag: leke ute, trilletur mens poden sover, og søndagsmiddag hos mine foreldre. Bare sånn i tilfelle du synes DINE helger er kjedelige Gled deg til du får småbarn (og alt av aktiviteter er korona-problematisk). Anonymkode: 38cf4...57d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå