Gå til innhold

Hva skal du i helgen? (Trenger inspirasjon)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser for meg en skikkelig kjedelig helg. Derfor spør jeg dere om hva dere skal gjøre. Kanskje jeg blir inspirert til å gjøre noe. 

Anonymkode: ac934...e78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke helt alderen din😅 men flere steder i landet nå så åpner de jo opp igjen for vanlige åpningstider på utestedene, et tips kan jo være å få med seg noen å gå ut å kose seg! Er du turglad person, så er jo helgen absolutt en topp tid å gjøre noen av de litt lengre turene på! Liker du å lage mat? prøv å lag noe du aldri har laget før eller alltid hatt lyst til å prøve, men alltid utsatt. Ellers så kan du samle noen folk å ha en kveld med god mat og film kanskje film maraton? Hvis jeg har veldig lite planer for helgen prøver jeg å få gjort en del av de tingene jeg alltid pleier å utsette🤣 typsik bilvask, vask av huset og lignede. er kanskje ikke så gøy akk der å da, men sykt herlig å få det gjort!🙌

Anonymkode: a99d5...db2

• Liker 4
Skrevet

Helgen er for kort til å kjede srg spør du meg 👀

Anonymkode: a2926...4a7

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal bare gå tur med hunden. Har ikke så mye annet å gjøre.

Skrevet

Lørdag: kjøpesentertur med familien, inkludert tur på biblioteket. Leke litt på lekeplass. Fråtse i taco og snop til lørdagsfilm etter avkommet endelig er i seng..

Søndag: leke ute, trilletur mens poden sover, og søndagsmiddag hos mine foreldre. 

Bare sånn i tilfelle du synes DINE helger er kjedelige ;) Gled deg til du får småbarn (og alt av aktiviteter er korona-problematisk). 

Anonymkode: 38cf4...57d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...