AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 inspirert av denne tråden her: Hvorfor blir ikke barn som har blitt lurt inn i sex-leker (som man så fint kaller for «utforskning» og «doktorlek») på alvor? Hva er det med nordmenn som gjør at dette bagatelliserer selvom de barna som blir lurt i disse «lekene» sliter i flere år? Anonymkode: 3a909...929 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Vel nå innebærer vel ikke typisk doktorlek og utforsking mellom barn full penetrering, det er to ganske forskjellige ting. Anonymkode: 9de46...a07 16
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel nå innebærer vel ikke typisk doktorlek og utforsking mellom barn full penetrering, det er to ganske forskjellige ting. Anonymkode: 9de46...a07 Det betyr ikke at det utsatte barnet ikke vil føle på å ha blitt utsatt for overgrep. Anonymkode: 3a909...929 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det betyr ikke at det utsatte barnet ikke vil føle på å ha blitt utsatt for overgrep. Anonymkode: 3a909...929 Ja, da er det selvfølgelig et problem om det ene barnet ikke ønsker det. Jeg bare ser ikke helt for meg at noen oppegående voksende ville kalt full penetrering og tvang som doktorlek eller utforsking. Anonymkode: 9de46...a07 9
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 Om et barn penetrerer et annet barn både vaginalt og analt, og i tillegg tvinger seg på det andre barnet.. bør lampa lyse rødt. hva har det barnet opplevd som kan gjøre slik? dette barnet trenger hjelp og oppfølging over tid. også det andre barnet. dette er ikke doktorenen, men det har tippet over Anonymkode: a7f00...0ae 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #6 Skrevet 17. oktober 2020 Jeg tipper det er en grunn til at doktoren i denne leken gjør som han gjør, jeg ville tenkt at han var blitt forgrepet selv. Jeg var pasient i dette scenarioet i barnehagen en gang i tida, men jeg ble misbrukt av en eldre gutt også på fritiden, så barnehage-tilfellet satte ikke akkurat dype spor da denne gutten var mer eller mindre jevnaldrende. Men jeg har sett i ettertid at han har slitt med diverse, og døde ung. Unger som leker doktor på den uskyldige måten er nok bare nysgjerrig, når de videreutvikler det ville jeg tatt det på alvor og søkt hjelp til begge de utsatte barna. Anonymkode: b58cc...c6a 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #7 Skrevet 17. oktober 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, da er det selvfølgelig et problem om det ene barnet ikke ønsker det. Jeg bare ser ikke helt for meg at noen oppegående voksende ville kalt full penetrering og tvang som doktorlek eller utforsking. Anonymkode: 9de46...a07 Ehh, nei, det høres ut som voldtekt Anonymkode: 9096a...584 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå