AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Vi har et praktisk studie hvor vi behandler pasienter. En medstudent lever studentlivet til det fulle med fest osv og havner stadig i karantene og mister dermed pasientbehandling. Nå er det slik at min medstudent skal få mine pasienter de gangene han er der. Dette resulterer i at jeg får mindre pasientbehandling fordi han stadig havner i karantene. Studiestedet forklarer det med at vi må støtte hverandre i disse tider og passe på at andre ikke havner bakpå. Samtidig havner jeg jo selv bakpå om jeg skal miste pasienter, ikke fordi jeg er i karantene/syk, men fordi han er det. Jeg opplever ikke dette som rettferdig og stresser med at jeg skal miste progresjon i studiet grunnet lavt antall pasienter. Er det rett at det skal være sånn, eller kan jeg klage? Anonymkode: 9a751...f85
kinni Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Dette er ikke rettferdig. Vedkommende går jo på fest og tar ingen hensyn til smittevern, så da får vedkommende ta konsekvensene også. Dette skal ikke gå utover deg. Forklar situasjonen godt til studiestedet, for dette høres ikke rimelig ut. 8
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 La meg tippe; er det Folkeuniversitetet eller noe sånt? Anonymkode: ab405...0dc
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg tippe; er det Folkeuniversitetet eller noe sånt? Anonymkode: ab405...0dc Her har du ikke svart på spørsmålet. Du strøk! Anonymkode: 6854d...a03 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå