AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg ønsker å investere i noen bilder, men er helt grønn på tema (litt flau over det) hvilke norske kunstere burde jeg fokusere på? Hva er verdt å investere i? Anonymkode: f4d3c...da5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #2 Skrevet 17. oktober 2020 Investering er alltid risikofylt. Du risikerer at investeringen ikke gir avkastning... Hvis du tenker på å investere som i tjene penger på det, kanskje Martin Whatson (spesielt lerret), Hanne Borchgrevink, malerier av Håkon Gullvåg (kanskje), Dolk.. "Gatekunst" kan det være mye penger i hvis du treffer riktig altså. Hvis du tenker på investere som i at du vil ha noe du liker og at pengene er sekundært blir det mye enklere Da er det bare å titte og kjøpe det du ikke klarer å glemme! Anonymkode: 8230d...69e 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 Håkon Gullvåg, Håkon Bleken, Jacob Weidemann, Sverre Bjertnes, Inger Sitter, Frank Brunner, Kjell Nupen, Frans Widerberg er mine favoritter😀 Anonymkode: 9f711...f7f 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #4 Skrevet 17. oktober 2020 Kommer helt an på om det er malerier, eller grafikk du ønsker å kjøpe? Sistnevnte kan du bare «glemme» noe verdiøkning av betydning. Malerier koster følgelig vesentlig mer. Jeg ville kjøpt noe jeg likte og hengt på veggen, og heller puttet pengene i fond 🙂 Anonymkode: e054c...c28
Gjest MadameDeRosa Skrevet 18. oktober 2020 #5 Skrevet 18. oktober 2020 Se på Fineart.no der har du i flere prisklasser men alt er ekte kunst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå