AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Bare lurer.... Når jeg vokste opp så var det puppene som var i fokus.... Jeg burde sikkert ikke bry meg, men jeg også som er mange og 30 blir påvirket av sosiale medier ol hvor «alle» har store romper.... Anonymkode: f8554...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Mann 29 her. Jeg liker ikke store pupper. Ang rumpe så er det umulig og si uten og se resten av kroppen. Anonymkode: 71f55...b60 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 Kjenner på det samme... Anonymkode: 83b6b...168
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 Just now, AnonymBruker said: Mann 29 her. Jeg liker ikke store pupper. Ang rumpe så er det umulig og si uten og se resten av kroppen. Anonymkode: 71f55...b60 Hva mente du med det siste? Anonymkode: 83b6b...168
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mann 29 her. Jeg liker ikke store pupper. Ang rumpe så er det umulig og si uten og se resten av kroppen. Anonymkode: 71f55...b60 Så puppene må være små? Anonymkode: f8554...7d4
Try2 Skrevet 16. oktober 2020 #6 Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva mente du med det siste? Anonymkode: 83b6b...168 Proporsjoner kanskje🤔 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Skrevet 16. oktober 2020 Kanskje jeg kan legge ut bilde? Får bare tatt av meg selv i speilet da..... TS Anonymkode: f8554...7d4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #8 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg er dame og synes små sprettrumper er finest. Anonymkode: d29ed...f66 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #9 Skrevet 16. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så puppene må være små? Anonymkode: f8554...7d4 Når du er mange og 30 bør du vite: smaken er forskjellig, noen liker store, noen liker små osv. For de fleste er det vel dessuten det som er innenfor puppene og rumpa man faller for, og da liker mannen det som er - uansett om puppene er store eller små. Dessuten, de fleste menn vet at de ikke går rundt som en «idealfigur» selv, og forventer dermed heller ikke at hun skal oppfylle alle ønsker. Tenk på menn du faller for selv, scorer de ikke ulikt på ting som utseende, høyde osv, fordi andre ting spiller inn? Nå er jeg kvinne, så menn må gjerne kommentere hvis de mener jeg tar feil. Anonymkode: 04ce2...7de 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #10 Skrevet 16. oktober 2020 Puppemenn og rumpemenn har sikkert eksistert siden kvelden før tidenes morgen. Fokuset på det ekstreme nå, er bare en motesvingning. For meg er det helt uviktig hvordan puppene ser ut. Størrelsen på rumpa er heller ikke så viktig, men helst litt fast, og den må være større enn midjen. Timeglass er fint. Damer med eplefasong tenner jeg overhodet ikke på. Anonymkode: 7e045...6b8 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #11 Skrevet 16. oktober 2020 Et det lov å legge ut rumpebilde her? Anonymkode: f8554...7d4 1
Hr. Aktiv Skrevet 16. oktober 2020 #12 Skrevet 16. oktober 2020 Alt til sin tid og alle fasonger har sin sjarm. Selv synes jeg trente rumper er stilig altså, men det er ikke noe problem om de ikke er så trent heller bare det er harmoni i kroppen ref. rumpe, lår og overkropp. Ser det ble nevnt pupper her i tråden også. De er av nesten null betydning. Har alltid endt opp med de større der av en eller annen merkelig grunn, men ble kjent med ei for ikke lenge siden og hun hadde nesten ikke pupper. Likevel var hun virkelig flott dame og hadde nok delt resten av livet med henne om det kunne gått. Rumpa hennes og lårene var slik du bare leser om i bøker. 😄
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #13 Skrevet 16. oktober 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv said: Alt til sin tid og alle fasonger har sin sjarm. Selv synes jeg trente rumper er stilig altså, men det er ikke noe problem om de ikke er så trent heller bare det er harmoni i kroppen ref. rumpe, lår og overkropp. Ser det ble nevnt pupper her i tråden også. De er av nesten null betydning. Har alltid endt opp med de større der av en eller annen merkelig grunn, men ble kjent med ei for ikke lenge siden og hun hadde nesten ikke pupper. Likevel var hun virkelig flott dame og hadde nok delt resten av livet med henne om det kunne gått. Rumpa hennes og lårene var slik du bare leser om i bøker. 😄 Hva leser man om i bøker? Anonymkode: b0d12...9e4 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #14 Skrevet 16. oktober 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Alt til sin tid og alle fasonger har sin sjarm. Selv synes jeg trente rumper er stilig altså, men det er ikke noe problem om de ikke er så trent heller bare det er harmoni i kroppen ref. rumpe, lår og overkropp. Ser det ble nevnt pupper her i tråden også. De er av nesten null betydning. Har alltid endt opp med de større der av en eller annen merkelig grunn, men ble kjent med ei for ikke lenge siden og hun hadde nesten ikke pupper. Likevel var hun virkelig flott dame og hadde nok delt resten av livet med henne om det kunne gått. Rumpa hennes og lårene var slik du bare leser om i bøker. 😄 Hvordan var rumpa og lårene da? TS Anonymkode: f8554...7d4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #15 Skrevet 16. oktober 2020 Flat rumpe på kvinner er jo som å se på en gutt. Anonymkode: 5ccc9...522
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #16 Skrevet 16. oktober 2020 Dame 30 år her. Har verdens minste Og litt flat rumpe. Mannen min ELSKER rumpa mi. Det at han fri tilgang til å ta på den når som helst gjør at han forguder den enda mer. Ingen bryr seg så veldig mye om en spesifikk kroppsdel i en kjæreste. Helheten av kropp/utseendet, kjemi og personlighet utgjør alt. Jeg har jo aldri og gjør fremdeles aldri spesifikke analyser av mannens kropp? Han er verdens deiligste og perfekt som han er, uten at jeg har sammenlignet ulike deler av han med ymse kroppsidealer. Anonymkode: 84e7b...b99 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #17 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg syntes stor rumpe og lår er kjempe flott på kvinner!! Hilsen hetro kvinne Anonymkode: a85cf...fdb 1
Hr. Aktiv Skrevet 16. oktober 2020 #18 Skrevet 16. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva leser man om i bøker? Anonymkode: b0d12...9e4 Romaner er også et ord som brukes. Nei det er ikke negativt ladet. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan var rumpa og lårene da? TS Anonymkode: f8554...7d4 Bare helt utrolig. Synes jeg ihvertfall. 😋 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #19 Skrevet 16. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flat rumpe på kvinner er jo som å se på en gutt. Anonymkode: 5ccc9...522 Unødvendig kommentar, tenk litt på kroppspresset i dagens samfunn! Anonymkode: eca4b...391 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #20 Skrevet 16. oktober 2020 La oss slutte å be om mannlig bekreftelse. Menn trenger oss mer enn vi trenger dem. De får være takknemlig at vi i det hele tatt gidder å ha kontakt med dem. Anonymkode: bc5d6...69f 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå