AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Har en baby som snart er tre uker, men synes hun er så lite våken. På natta sover hun mellom 45 min og 2 timer mellom hver gang hun vil ha mat. Spiser og sovner på puppen. Er kanskje våken en time eller noe på morgenen. Da er hun ordentlig våken og til stede, følger med på oss, kan ligge litt og se rundt seg på babygymmen osv. Sover seg som oftest gjennom dagen, men våkner for mat hver 1.-3. time. Har noen ganger en liten våkenperiode på kvelden igjen. Gråter bare når hun er sulten, trøtt eller kvalm (gulper en del). Hun er alltid våken når vi skifter bleie, da kan hun ligge helt stille og følge med på lys og skygger, se på oss osv. Er det normalt, eller sover hun for mye? Kan legge til at hun sliter med å finne søvnen selv, og våkner når jeg raper henne, så det går med en del tid på å roe henne. Anonymkode: 9b717...9d7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Høres helt normalt ut! Det viktigste er at hun går opp i vekt og har våte tissebleier. Da tror jeg hun har det veldig bra slik du beskriver. Det er nok litt tidlig å begynne med babygym. Det mest interessante for babyen er deres ansikt! Nyt at du har en baby som trives og sover mye. Anonymkode: 42b60...ef9 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 Ein plass mellom 16-19 timar er vanlig. Anonymkode: d69a0...422 1
myMa Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 Helt normalt. Det høres ut som en drømmebaby det du har der 😁❤️ kos deg masse med nurket ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #6 Skrevet 16. oktober 2020 8 minutter siden, myMa skrev: Helt normalt. Det høres ut som en drømmebaby det du har der 😁❤️ kos deg masse med nurket ditt. Vi koser oss 😊 Har et barn fra før, men hun hadde kolikk og refluks og var vel blid to dager til sammen hele det første året. Sov omtrent ikke. Derfor jeg blir litt ekstra bekymret når det kommer en som bare sover, spiser og bæsjer 😉 Anonymkode: 9b717...9d7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Skrevet 16. oktober 2020 Heldig! Bare å nyte 💖 Har ei på 3 uker selv, men hun er litt uforutsigbar akkurat der. En dag sov hun knappe 1.5 time fra 10-18 mens andre dager er det kun soving, spising og bæsj. Hun sliter også med å feste søvnen ordentlig, og merker hvor viktig det er å hjelpe dem i søvn når de viser tegn til det. De våkendagene er nok fordi jeg ikke har greid å få henne til å sove når hun har trengt det og dermed blir overtrøtt. Det er litt kjedelig med de dagene hun akkurat sovner når vi får besøk, for da må jeg bare si at hun må få sove selv om det er henne de kommer for å se og holde. Men der er viktigere at hun får dekt søvnbehovet sitt enn at folk får holde henne. Det at ditt barn sovner mye er et godt tegn vil jeg si, særlig når hun spiser godt og har gode tisse og bæsjebleier. Anonymkode: b239f...f4f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #8 Skrevet 16. oktober 2020 min sover 18 timer i strekk. Anonymkode: 95931...832
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #9 Skrevet 16. oktober 2020 Åh så heldig du er!! Min siste sov under 8t i døgnet og det var helt forferdelig. Tenkte hele tiden på hvorfor folk sier «sove som en baby» men det gjør jo tydeligvis din. DU ER HELDIG! Kos deg Anonymkode: e94ac...709 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå