Gå til innhold

Dame som tar initativ til prat men så trekker seg unna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei dame jeg har hatt bekjentskap med i rundt et halvt år nå. Vi har vært frem og tilbake i datingen vår. For ca. 1 mnd siden sa hun ville være venner, jeg prøvde meg likevel og hun ble oppgitt. Vi hadde dermed da en stille periode der vi ikke pratet. Jeg prøvde likevel noen få ganger å prate med henne der hun har svart helt normalt. I går så tok hun faktisk initiativ og pratet til meg, noe som jeg ser som positivt. Vi pratet noen setninger frem og tilbake. Plutselig sluttet hun å prate og har ikke tatt noe kontakt siden da.

Nå er jeg litt forvirret, er det ikke  rart å ta initativ til å prate, men plustelig slutte å prate? Det var riktignok ikke noe å svare på i min siste melding, men likevel kunne hun ha fortsatt samtalen,. Hvordan skal jeg tolke denne oppførselen?

Takk for svar

Anonymkode: 44618...a1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun prater nok bare til deg når hun kjeder seg og ikke har noe bedre å gjøre. Regner med at hun holder deg på kroken fordi hun liker følelsen av å bli begjært og likt av noen. Du gir henne en ego boost, rett og slett. 

Best å bare slutte å prate med henne. Ikke ta initiativ til kontakt. Svar kort om hun skriver til deg først. Hun er ikke interessert i deg, men bruker deg når hun kjeder seg eller når hun vil ha en ego boost.

Bruk tiden din på noen som faktisk verdsetter deg og er genuint interessert i deg. 

Anonymkode: 55b28...050

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun prater nok bare til deg når hun kjeder seg og ikke har noe bedre å gjøre. Regner med at hun holder deg på kroken fordi hun liker følelsen av å bli begjært og likt av noen. Du gir henne en ego boost, rett og slett. 

Best å bare slutte å prate med henne. Ikke ta initiativ til kontakt. Svar kort om hun skriver til deg først. Hun er ikke interessert i deg, men bruker deg når hun kjeder seg eller når hun vil ha en ego boost.

Bruk tiden din på noen som faktisk verdsetter deg og er genuint interessert i deg. 

Anonymkode: 55b28...050

Ja, er best det. Jeg satt igjen med tanken om at det var noe galt med svaret mitt, eller om jeg skrev for mye, men jeg synes ikke jeg gjorde det heller. Svarte som jeg alltid har gjort.. Nå synes jeg det er dårlig gjort å forstyrre meg på den måten, midt i arbeidstiden til og med..

Anonymkode: 44618...a1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...