AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Hei. Jeg er prøver i prøveperiode 4. I forrige periode kom mensen et par dager før forventet, og jeg hadde store menssmerter og blødde mer enn vanlig. Begynte å lure på om det kunne være en spontanabort? Har aldri opplevd det før, så vet ikke hvordan det oppleves. Hadde såpass smerter at jeg lå på sofaen den første dagen, og måtte ta smertestillende. Hvordan forløper en tidlig abort, noen som vet? Anonymkode: 11043...77a
Amatariel Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Tror det er meget uvanlig med spontanabort før IKM. Det har jeg faktisk aldri hørt om. Tok du en test da? En SA vil jo slå ut på en test, for det tar littegrann tid før hcg går ut av kroppen da. Alternativt kan det være en svangerskapsblødning. Det har jeg opplevd selv faktisk. De kan skje før IKM, og det var nettopp derfor jeg ikke testet (fordi jeg trodde det var mensen). Men jeg var gravid, og det gikk fint med spiren. Men om dette var for en syklus siden så antar jeg du har fått kartlagt at du ikke er gravid? Ellers kan det selvsagt bare være at EL skjedde to dager før du trodde, og at mensen derfor kom et par dager før forventet. 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #3 Skrevet 17. oktober 2020 Jeg tok en test et par dager før, den var negativ. Var nok sikkert vanlig mens, men med uvanlige menssmerter ☺️ Takk for svar! Anonymkode: 11043...77a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå