AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Har dere noen gode tips? Kommer bare på det typiske: Taco, pizza, nachos.. Vil prøve noe nytt. Anonymkode: 2b591...521
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Hvorfor er kravet at det skal være usunt? Det er bare å lesse på med sukker, mel, og kutte ut kjøtt. Så har du en usunn lørdagsmiddag. Anonymkode: 84d55...602
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 Pasta carbonara Anonymkode: cc42f...b24 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er kravet at det skal være usunt? Det er bare å lesse på med sukker, mel, og kutte ut kjøtt. Så har du en usunn lørdagsmiddag. Anonymkode: 84d55...602 Jeg skrev usunn for å spesifisere hva som frister vel. Kyllingfilet med brokkoli er godt det, men i morgen vil jeg ha en god og typisk usunn middag. Anonymkode: 2b591...521 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #6 Skrevet 16. oktober 2020 Vrier på tacoen og pizzaen? For hallo, det ER jo det som er best på lørdagen Vi lager ørten ulike pizzaer, varierer med hvit saus, tomatsaus, sataysaus, sweet-chili-saus, varierer protein med alt fra karbonadedeig, bacon, chorizo, spekeskinke, kylling, røykelaks, ulike krydder, grønnsaker, nøtter osv osv. Piffer tacoen opp med eggerøre, kokte egg, nøtter, jalapenos, chipotle, pulled pork, kylling, lager enchiladas, o.l. Ellers er jo hamburger og kebab ypperlige alternativer vi har en sjelden gang. Anonymkode: 375fb...0c4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Skrevet 16. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er kravet at det skal være usunt? Det er bare å lesse på med sukker, mel, og kutte ut kjøtt. Så har du en usunn lørdagsmiddag. Anonymkode: 84d55...602 Om en lesser på med kjøtt også, blir den sunn da? Anonymkode: 40f34...bce 2
myMa Skrevet 16. oktober 2020 #8 Skrevet 16. oktober 2020 Bakt potet med masse kryddersmør, bacon, mais, ost og dressing NAM 😁 13
SoWhat? Skrevet 16. oktober 2020 #9 Skrevet 16. oktober 2020 (endret) Biffsnadder med pommes frites. All pasta med ost og saus. Burger med pommes frites. Hadde satset på Hawaiburger fordi det er ananas på. Husk mye dressing Pannekaker med blåbærsyltetøy og bacon Glemte flesk og duppe!! Endret 16. oktober 2020 av SoWhat? 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #10 Skrevet 16. oktober 2020 Imorgen skal vi ha veganbiff(laget av grønnsaker da, så litt sunn er den), bearnaisesaus, pommes frites, ris og grønnsaker. Min favoritt barndomsmiddag😍😍 Anonymkode: f0dcf...780 2
Anonymtulle Skrevet 16. oktober 2020 #11 Skrevet 16. oktober 2020 (endret) Her er de kosemiddagene jeg liker å lage: Biff med potetbåter/pomfri, salat og berneisesaus Indisk tikkamasala med ris, tzaziki og hvitløks nanbrød Innbakt kylling (fritert i hjemmelagd tempurarøre) med sursøt saus og ris Biffwok med cashewnøtter, sesamsaus/østerssaus og ris Elgegryte (jegergryte) med poteter eller ris og rotgrønnsaker Skikkelig hjemmelaget lapskaus med salt flesk Flesk og duppe med kålrot og poteter Sprøstekt ørret med rømme, agurksalat, nypoteter og smeltet smør med gressløk Kinesisk pekingand med små kinesiske pannekaker og grønnsaker (finnes kit på meny) Grillet kylling, ris og en god salat med dressing Taco med pulled pork eller kyllingbiter Kebab i pita med sauekjøtt, salat og forskjellige dressinger og sauser (f eks ostesaus), type fyll selv til det renner over Rullekebab i store lefser med mye salat Rakafisk med hjemmebakte lefser, nypoteter og løk Fårikål etter gammel familieoppskrift med nypoteter Surret svinesteik med saus, poteter og rotgrønnsaker Ribbe m/nypoteter, sjysaus med fløte, surkål og tyttebær - et par ganger i året Hjemmelagd italiensk pizza (tynn bunn, høy steketemperatur) med mozarella, tomater og serranoskinke Innbakte grillpølser med bacon - surr bacon rundt pølsene, stek de i panna, og pakk de tilslutt inn i vanlig pizzadeig og stek i ovnen Pizzaboller istedenfor pizza - bare rull pizzaen sammen og skjær i biter før du steker, omtrent som med kanelboller Mexikansk gryte med hjemmelagde hvitløksbaguetter og en god salat Skyhøy burger med flere lag kjøtt, ost, løkringer, mozarellasticks, salat og potetbåter Bakt potet med masse tilbehør, kryddersmør, mais, løk, berneisesaus, skinke/kylling Pai med skinke, purre, egg og masse ost, med en god salat og dressing Moussaka med aubergine og masse ost Endret 16. oktober 2020 av Anonymtulle 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #12 Skrevet 16. oktober 2020 En vel marmorert entrecôte med bernaisesaus og pommes frites Anonymkode: 04c9a...ccd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #13 Skrevet 16. oktober 2020 Pasta og fløtesaus Anonymkode: 04c9a...ccd
Gjest Ezio Skrevet 16. oktober 2020 #14 Skrevet 16. oktober 2020 https://cafedelites.com/crispy-chicken-parmesan/ Chicken parmesan.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #15 Skrevet 16. oktober 2020 Middagspølse m/ makaroni Anonymkode: 04c9a...ccd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #16 Skrevet 16. oktober 2020 - Blåskjell med hvitvin, fløte, urter og hvitløk, med pommes frites og aïoli - Ovnsbakt kveite, dampede grønnsaker eller småpoteter og beurre blanc med sitron og urter. Anonymkode: 1a160...8f8 1
Kenelz Skrevet 16. oktober 2020 #17 Skrevet 16. oktober 2020 Ostefylte tacosticks Fajita-Samosa Tacopai Toetasjes Kyllingnachos Tacopasta Frankofil Pastaform Pizzapockets Kung Pao-Kylling Taco og baconrull
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #18 Skrevet 16. oktober 2020 Hjemmelagde vårruller! Anonymkode: b59d9...644
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #19 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg lager en digg chili med bacon og øl ikveld, i morgen blir det Pekingand 🥰 Anonymkode: 14713...af9
Lillemorbare Skrevet 16. oktober 2020 #20 Skrevet 16. oktober 2020 1 time siden, myMa skrev: Bakt potet med masse kryddersmør, bacon, mais, ost og dressing NAM 😁 Dette skal jeg ha i dag, kjente jeg! Det er slik mat man glemmer bort. Hvilken dressing bruker du? Jeg bruker thousend Islands, men kanskje du har et bedre forslag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå