Gå til innhold

Hva er best???

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har nettopp klipt meg pinne kort, men har ingen peiling på hvilken gele jeg skal bruke i håret. Får det IKKE til slik som frisøren gjorde det i går :cry: :cry: :cry: Hvilke merker er bedre enn andre?? De mest dyre, eller de man får kjøpt på Rimi? Fikk nettopp et råd om å holde meg unna Define. Men ellers er jeg helt blank...... :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker en som heter "Pearl Styler" (fra Wella) som fåes kjøpt hos frisøren. Det er gelè på sprayflaske, ser slik ut iallfall. Den er innmari fin, holder håret godt på plass og det ser ikke ut som om man har så mye greier i håret når du bruker den.

Sprayflasken er sølvgrå... Spør etter "Pearl Styler" hos frisøren, så veit de som regel hvilken du mener.

Jeg måtte nemlig også begynne å bruke denne etter jeg var hos frisøren, for jeg fikk ikke til håret slik som frisøren hadde gjort det. Men nå har det vokst en del ut igjen, så jeg bruker den kun når jeg skal være "ekstra fin" =) Jeg har langt hår, da men, men jeg tror nok den er minst like bra for kort hår om ikke enda bedre!

Lykke til med ny hårsveis :blunke:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo, den kjenner jeg til!! *springer inn i skapet på badet og roter helt bakerst....* Utrolig hva man ikke har liggende etter utallige frisørbesøk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...