Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier. Noen sa til meg «når det er så mye korona nå, kanskje stedatter ikke burde komme denne helgen når dere har en liten baby på 2 mnd» stedatter er her 2 ganger i mnd, hva synes du? Hun er foressten 11 år. 

Anonymkode: 9002c...b22

Videoannonse
Annonse
Gjest 24/7SylviaPlath
Skrevet

Høres bare ut som at du virkelig ikke vil ha henne der, haha.

Skrevet

Selvfølgelig bør hun få komme, skulle hun være borte fra dere i fra mars og til coronaen er over? hvis det er så streng at hun ikke kan komme til dere, så bør ikke dere dra på besøk til noen eller ha besøk selv, egentlig ikke gå på butikken heller.

Anonymkode: 18b87...d48

• Liker 28
Skrevet

"Det er så mye korona nå så jeg synes datteren burde holde seg unna sin far?" Nei!

• Liker 30
Skrevet
Akkurat nå, Pås skrev:

"Det er så mye korona nå så jeg synes datteren burde holde seg unna sin far?" Nei!

Skrev jeg det? Vi prøver å være veldig forsiktige med hvem vi møter.. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som overskriften sier. Noen sa til meg «når det er så mye korona nå, kanskje stedatter ikke burde komme denne helgen når dere har en liten baby på 2 mnd» stedatter er her 2 ganger i mnd, hva synes du? Hun er foressten 11 år. 

At jeg ville sagt til vedkommende "det er noe av det dummeste jeg har hørt". Det er hennes hjem!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men det er jo datteren? Vi er også forsiktige, hvem er ikke det, men treffer selvsagt barna våre!

• Liker 26
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er datteren. En ting er å være forsiktig med å ha masse besøk av venner osv, men datteren? 

Anonymkode: 0a33f...770

• Liker 20
Skrevet

Nei synes ikke hun skal få komme på besøk. 
Synes det skal være en selvfølge at datteren får komme hjem.

• Liker 31
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dere er vel ikke redd for å møte deres egen datter. Selvfølgelig skal dere ikke stenge døra for henne. Hun er storesøster. Datter til far sin, og desverre en stemor som tenker tanken i det hele tatt. 

• Liker 19
Skrevet
2 minutter siden, coralgol skrev:

Men dere er vel ikke redd for å møte deres egen datter. Selvfølgelig skal dere ikke stenge døra for henne. Hun er storesøster. Datter til far sin, og desverre en stemor som tenker tanken i det hele tatt. 

For å si det sånn, tanken var ikke der i det hele tatt, før noen stilte det spørsmålet til meg. Selvfølgelig skal hun komme hjem, var bare jeg som begynte å undre etterpå. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For å si det sånn, tanken var ikke der i det hele tatt, før noen stilte det spørsmålet til meg. Selvfølgelig skal hun komme hjem, var bare jeg som begynte å undre etterpå. 

Faktisk vondt å lese at du i det hele tatt ble usikker. Hun har vel vært hos dere siden mars? Det er jo like mye huset, rommet, pappaen hennes samme hva som skjer ute i verden. Det er ei lita jente på 11

• Liker 12
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At datter kommer hjem bør jo ikke være et tema en gang.

Anonymkode: f5897...269

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ærlig talt! Det er ikke noe man skal undre! 

• Liker 8
Skrevet

Dette er det desidert dummeste jeg har hørt på lenge. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, coralgol skrev:

Faktisk vondt å lese at du i det hele tatt ble usikker. Hun har vel vært hos dere siden mars? Det er jo like mye huset, rommet, pappaen hennes samme hva som skjer ute i verden. Det er ei lita jente på 11

Ja jeg vet det. Forstår at det hørtes feil ut. Jeg er ganske sinna på denne personen som sa dette til meg, for jeg var ikke inne på tanken. Måtte egentlig bare høre med flere at dette er helt bak mål. 

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet det. Forstår at det hørtes feil ut. Jeg er ganske sinna på denne personen som sa dette til meg, for jeg var ikke inne på tanken. Måtte egentlig bare høre med flere at dette er helt bak mål. 

Dette er vesentlig informasjon som du burde kommet med i HI. Altså at du aldri har tenkt tanken, men fikk det forelagt deg, og spurt om andres tanker om hva vedkommende sa...

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere i forhold til andre personer da? Tenker på øvrig familie og venner. Har ingen andre enn dere to kontakt med babyen? Har de som sa dette til deg møtt babyen?

Tenker svaret sier seg selv jeg.

Anonymkode: aaa21...2c6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...