AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg skal bytte ut litt møbler her hjemme, er så lei av alt er hvit 😅 Jeg vil ha et sort vitrineskap, men kan jeg beise det hvite jeg har ? jeg vet ikke om det er lakk på? (Hvordan ser jeg det?) må jeg pusse det ned først? Har noen gode tips å dele? Anonymkode: 27d8a...7c6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Eller male er kanskje er bedre alternativ? Anonymkode: 27d8a...7c6
Krakilsk Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 Du bør uansett pusse det ned først. Blir finest å beise det mørkt, da bevarer du noe av strukturen i treverket
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg har ikke erfaring, men har vurdert å omlakkere kjøkkenskapdører med glass. Det jeg ser for meg at kan bli et problem, er at jeg ikke får tatt ut glasset for å lakkere, sånn at det kan bli litt rart akkurat rundt der glasset sitter. Om du skjønner... Anonymkode: 7e51c...1d4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke erfaring, men har vurdert å omlakkere kjøkkenskapdører med glass. Det jeg ser for meg at kan bli et problem, er at jeg ikke får tatt ut glasset for å lakkere, sånn at det kan bli litt rart akkurat rundt der glasset sitter. Om du skjønner... Anonymkode: 7e51c...1d4 Ah sånn ja.. det tenkte jeg ikke på 😅 nå har jeg sett på mange ulike vitrineskap/skap med glass. Noen er hvite inni så kanskje fet ikke ser så rart ut likevel ? «Går i ett på en måte» ? Anonymkode: 27d8a...7c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå