Gjest OGI Skrevet 16. oktober 2020 #21 Skrevet 16. oktober 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei de skal jeg ikke ha. TS Anonymkode: ef6d9...8ae Godt.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #22 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg kan også varmt anbefale Sparebanken Vest. Veldig hjelpsomme uansett hva det gjelder, og god og rask hjelp via chat - eller telefon / mail om du foretrekker det. Anonymkode: ddd71...566 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #23 Skrevet 16. oktober 2020 Hvor ofte er en egentlig i kontakt med banken? En gang i skuddåret eller mindre. Anonymkode: ed28f...69a 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #24 Skrevet 16. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Forresten at gammel kodebrikke sperres straks man bestiller ny trodde jeg var allmenn kunnskap, på samme måte som bankkort sperres når man bestiller nytt. Anonymkode: 70c82...fe2 Jeg har bestilt flere ganger i DNB og det har ALDRI skjedd at den sperres øyeblikkelig. Samme med bankkort (Sparebank1). Det har ALDRI skjedd at det sperres øyeblikkelig, men det gamle har gjerne fungert en uke eller to etter gamle er bestilt. Det er fordi, i følge banken, at de ønsker å sikre at folk har tilgang til pengene sine frem til de får nytt kort. Anonymkode: 105e2...896
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #25 Skrevet 16. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, et eller annet bør man jo i hvert fall få igjen for alle gebyrene og de dårlige rentevilkårene DNB har...😂 😂 😂 Anonymkode: 70c82...fe2 Ulike kunder får ulike vilkår. Vi har meget god rente hos DnB. Anonymkode: 0e285...d89
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #26 Skrevet 16. oktober 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Bytt bank. Dnb har veldig god service. Svarer raskt og veldig hjelpsomme. Anonymkode: a870a...5c2 DnB er den verste banken, du må jo jobbe der eller noe... aldri hørt noen skryte særlig å det vises igjenn på alle tester også Anonymkode: 748e8...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #27 Skrevet 17. oktober 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har bestilt flere ganger i DNB og det har ALDRI skjedd at den sperres øyeblikkelig. Samme med bankkort (Sparebank1). Det har ALDRI skjedd at det sperres øyeblikkelig, men det gamle har gjerne fungert en uke eller to etter gamle er bestilt. Det er fordi, i følge banken, at de ønsker å sikre at folk har tilgang til pengene sine frem til de får nytt kort. Anonymkode: 105e2...896 Meget interessant. TS Anonymkode: ef6d9...8ae
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #28 Skrevet 17. oktober 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du 80 år? Anonymkode: 70c82...fe2 Jeg har dårlig råd, så jeg har hatt min forrige mobil i 10 år, klin umulig å få til noe mobilbank på den. Nå har jeg nettopp kjøpt meg ny mobil og har knapt funnet ut hvordan den virker enda. Høres dette greit for deg? Utrolig hvordan folk henger seg opp i og kverulerer om hver eneste jævla detalj i problemstillingen altså, kan ikke folk skjønne at man ikke gidder å skrive en forbanna roman når man spør et spørsmål? TS Anonymkode: ef6d9...8ae
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #29 Skrevet 17. oktober 2020 Mulig det er annerledes for meg som har en del mill på bok, men banken min har ypperlig kundeservice. Anonymkode: a6ef9...bb0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #30 Skrevet 17. oktober 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig det er annerledes for meg som har en del mill på bok, men banken min har ypperlig kundeservice. Anonymkode: a6ef9...bb0 Kan jeg ikke tenke meg. Om du har 10 kr eller 10 mill på bok, spiller da virkelig ingen rolle for hvordan man behandler folk. De vil jo heller ikke spesielt med penger på deg. Anonymkode: 3c083...9ac
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #31 Skrevet 17. oktober 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg ikke tenke meg. Om du har 10 kr eller 10 mill på bok, spiller da virkelig ingen rolle for hvordan man behandler folk. De vil jo heller ikke spesielt med penger på deg. Anonymkode: 3c083...9ac * tjene spesielt Anonymkode: 3c083...9ac
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #32 Skrevet 18. oktober 2020 På 16.10.2020 den 12.22, AnonymBruker skrev: Bytt bank. Dnb har veldig god service. Svarer raskt og veldig hjelpsomme. Anonymkode: a870a...5c2 Nei, de er helt elendige. Ble frastjålet kort, og måtte vente på nytt nå i coronatid..fikk smertelig erfare at det er slutt på uttak i alle banker, så jeg møtte gå 1,5 uke uten tilgang til mine egne penger- til tross for at jeg instendig ba de flere ganger om å gi meg tilgang til mine penger. De ba meg vippse til noen, men siden jeg ikke hadde tilgang til noen akkurat da, ble det mitt problem. tok også opp lån i annen bank etter samlivsbrudd, og måtte vente på pengene fra den nye banken før oppgjøret skulle komme. Forklarte DnB at jeg ventet, sendte inn dokumentasjon på det nye lånet, og spurte om de ikke vær så snill kunne fryse lånet til jeg fikk det nye. Det viste seg helt umulig, og endte. Det tok 4 mnd å få oppgjøret, og da hadde DnB lagt til straffegebyr på 40.000. Jeg klagde, men fikk bare et brev tilbake der de stilte seg helt uforstående til hva det var jeg klagde på.. Anonymkode: 51092...574
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #33 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg har lokalbanken til mannen min (byttet når vi skulle ta opp huslån). Sparebanken Sogn og Fjordane. Det er ikke ofte jeg har måttet ringe banken, men de gangene jeg har gjort det har jeg opplevd god kundeservice med mye informasjon. De har i tillegg veldig enkle nettsider å finne frem på, og man kan spørre om det meste på chat, så om man lurer på noe finner man det fort ut. Kommer aldri til å bytte tilbake til dnb. Anonymkode: 8dbc8...519 3
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #34 Skrevet 18. oktober 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, de er helt elendige. Ble frastjålet kort, og måtte vente på nytt nå i coronatid..fikk smertelig erfare at det er slutt på uttak i alle banker, så jeg møtte gå 1,5 uke uten tilgang til mine egne penger- til tross for at jeg instendig ba de flere ganger om å gi meg tilgang til mine penger. De ba meg vippse til noen, men siden jeg ikke hadde tilgang til noen akkurat da, ble det mitt problem. tok også opp lån i annen bank etter samlivsbrudd, og måtte vente på pengene fra den nye banken før oppgjøret skulle komme. Forklarte DnB at jeg ventet, sendte inn dokumentasjon på det nye lånet, og spurte om de ikke vær så snill kunne fryse lånet til jeg fikk det nye. Det viste seg helt umulig, og endte. Det tok 4 mnd å få oppgjøret, og da hadde DnB lagt til straffegebyr på 40.000. Jeg klagde, men fikk bare et brev tilbake der de stilte seg helt uforstående til hva det var jeg klagde på.. Anonymkode: 51092...574 Så kjipt. Jeg har også opplevd dette, og den ene gangen hadde jeg heldigvis penger å ta ut på Coop. Det er lurt å ha en bank som har en fysisk bank i nærheten, og/eller å ha kontanter hjemme på grunn av dette. Jeg har alltid kontanter tilgjengelig nå. Og det var da utrolig lang tid, 1.5 uke! Og oi...svært imøtekommende og hjelpsomt ja. TS Anonymkode: ef6d9...8ae
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #35 Skrevet 18. oktober 2020 Jeg er veldig fornøyd med S'banken som er dagligbanken min. De er ærlige på at de ikke har best rente på høyrente, så har sparepenger i Nordax. Jeg har også en gammel konto i DnB, og jeg har har hatt i Landkreditt (med erfaring av at alt var vanskeligere der og kundeservicen var ikke på topp). S'banken har jeg opplevd at har vært de letteste å kommunisere med. De har også satt over eller gitt meg mailadresse til riktig avdeling om de ikke har kunnet hjelpe eller svare. Dnb sin kundebehandler har gitt feil informasjon ved et par anledninger. Så vidt jeg vet forskjellsbehandler de heller ikke kundene slik som jeg har forstått noen banker gjør. S'banken gir deg også mulighet til å logge deg inn med sms eller kodekort - men de har ikke selv tradisjonell bank-id brikke. Anonymkode: cf9fc...478
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #36 Skrevet 18. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Samtlige banker har selvfølgelig kundeservice som oppfører seg på denne måten. Pluss at man vlir nødt til å vente i en halv evighet før noen faktisk svarer på telefonen der... Anonymkode: 094ce...43c Høres ikke slik ut om du leser svarene! TS Anonymkode: ef6d9...8ae
Rosa Sitron Skrevet 19. oktober 2020 #37 Skrevet 19. oktober 2020 On 10/16/2020 at 12:19 PM, AnonymBruker said: Forresten at gammel kodebrikke sperres straks man bestiller ny trodde jeg var allmenn kunnskap, på samme måte som bankkort sperres når man bestiller nytt. Anonymkode: 70c82...fe2 Bankkort sperres ikke når du bestiller nytt. Jeg har akkurat klaget til banken min om at det gamle fortsatt var aktivt.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #38 Skrevet 19. oktober 2020 On 10/17/2020 at 3:55 PM, AnonymBruker said: Kan jeg ikke tenke meg. Om du har 10 kr eller 10 mill på bok, spiller da virkelig ingen rolle for hvordan man behandler folk. De vil jo heller ikke spesielt med penger på deg. Anonymkode: 3c083...9ac Det er forskjell jo. Har du mye penger/høy inntekt kvalifiserer du fort til vip-konto. Jeg har en sånn avtale gjennom jobb og hopper frem i køen når jeg ringer inn. Anonymkode: d9fc0...0ac
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2020 #39 Skrevet 19. oktober 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, de er helt elendige. Ble frastjålet kort, og måtte vente på nytt nå i coronatid..fikk smertelig erfare at det er slutt på uttak i alle banker, så jeg møtte gå 1,5 uke uten tilgang til mine egne penger- til tross for at jeg instendig ba de flere ganger om å gi meg tilgang til mine penger. De ba meg vippse til noen, men siden jeg ikke hadde tilgang til noen akkurat da, ble det mitt problem. tok også opp lån i annen bank etter samlivsbrudd, og måtte vente på pengene fra den nye banken før oppgjøret skulle komme. Forklarte DnB at jeg ventet, sendte inn dokumentasjon på det nye lånet, og spurte om de ikke vær så snill kunne fryse lånet til jeg fikk det nye. Det viste seg helt umulig, og endte. Det tok 4 mnd å få oppgjøret, og da hadde DnB lagt til straffegebyr på 40.000. Jeg klagde, men fikk bare et brev tilbake der de stilte seg helt uforstående til hva det var jeg klagde på.. Anonymkode: 51092...574 Selvfølgelig fryser de ikke lånet selv om det snart skal innfris, du må jo minimum betale renter. Det du kaller straffegebyr var vel rentene du ikke betalte på lånet i den perioden. Anonymkode: 0c0ae...a89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå