AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg har Landkreditt Bank og er lite fornøyd med deres kundeservice. Nesten hver gang jeg har ringt til dem så har jeg snakket med den samme, sure kundebehandleren, og hver gang har jeg tenkt at jeg skal bytte bank. Nå har jeg bestilt ny kodebrikke, og de fortalte meg IKKE at den gamle ble sperret. Så jeg kommer ikke inn i nettbanken nå. Hadde jeg visst dette så hadde jeg ventet et par uker med å bestille ny. Irriterende. Er det noen som er FORNØYD med kundeservice i sin bank? Anonymkode: ef6d9...8ae
Gjest Lille Potet Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg tviler på at det blir bedre av å bytte bank. Forklar banken at du behøver hjelp i nettbank, så kan det være at de hjelper deg over telefonen.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg kan ikke huske sist jeg hadde behov for å ha kontakt med noen av bankene jeg har konto i, så aner ikke hvordan kundeservicen er og bryr meg ikke heller. Hvor ofte trenger du kontakte banken egentlig? Spiller god kundeservice egentlig noen rolle når det er noe man benytter seg av en gang hvert 5 år eller noe? Anonymkode: 70c82...fe2 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 Forresten at gammel kodebrikke sperres straks man bestiller ny trodde jeg var allmenn kunnskap, på samme måte som bankkort sperres når man bestiller nytt. Anonymkode: 70c82...fe2 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 Det er uhyre sjelden jeg må faktisk snakke med banken min, men når jeg har gjort det, har jeg vært fornøyd, ja. Har Sparebanken Vest. Anonymkode: 68d68...499 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #6 Skrevet 16. oktober 2020 Og, har du ikke bank-Id på mobil? Anonymkode: 70c82...fe2 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Skrevet 16. oktober 2020 Bytt bank. Dnb har veldig god service. Svarer raskt og veldig hjelpsomme. Anonymkode: a870a...5c2 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #8 Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bytt bank. Dnb har veldig god service. Svarer raskt og veldig hjelpsomme. Anonymkode: a870a...5c2 Ja, et eller annet bør man jo i hvert fall få igjen for alle gebyrene og de dårlige rentevilkårene DNB har...😂 😂 😂 Anonymkode: 70c82...fe2 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #9 Skrevet 16. oktober 2020 Søren, får ikke bestilt noe på nettet heller....arggh! TS Anonymkode: ef6d9...8ae
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #10 Skrevet 16. oktober 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Landkreditt Bank og er lite fornøyd med deres kundeservice. Nesten hver gang jeg har ringt til dem så har jeg snakket med den samme, sure kundebehandleren, og hver gang har jeg tenkt at jeg skal bytte bank. Nå har jeg bestilt ny kodebrikke, og de fortalte meg IKKE at den gamle ble sperret. Så jeg kommer ikke inn i nettbanken nå. Hadde jeg visst dette så hadde jeg ventet et par uker med å bestille ny. Irriterende. Er det noen som er FORNØYD med kundeservice i sin bank? Anonymkode: ef6d9...8ae jeg har også LK-og er misfornøyd!!! så mye sure folk, rot som har oppstått mm. har mye med banken å gjøre fordi jeg har AS Anonymkode: 34400...49a 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #11 Skrevet 16. oktober 2020 13 minutter siden, Lille Potet skrev: Jeg tviler på at det blir bedre av å bytte bank. Forklar banken at du behøver hjelp i nettbank, så kan det være at de hjelper deg over telefonen. Ja har fått saldo, men er fortsatt handicappet. TS 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forresten at gammel kodebrikke sperres straks man bestiller ny trodde jeg var allmenn kunnskap, på samme måte som bankkort sperres når man bestiller nytt. Anonymkode: 70c82...fe2 Jeg har hatt denne kodebrikken i årevis, og før det byttet jeg bank og fikk ny da. Så kan ikke huske at jeg noen gang har bestilt det. TS 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er uhyre sjelden jeg må faktisk snakke med banken min, men når jeg har gjort det, har jeg vært fornøyd, ja. Har Sparebanken Vest. Anonymkode: 68d68...499 Takk. Jeg er fra Vestlandet så kanskje jeg skal vurdere det. En jeg kjenner fra hjemstedet mitt sier hun bytter aldri fra dem. TS 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og, har du ikke bank-Id på mobil? Anonymkode: 70c82...fe2 Nix. TS Anonymkode: ef6d9...8ae
GammelKaktus Skrevet 16. oktober 2020 #12 Skrevet 16. oktober 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er uhyre sjelden jeg må faktisk snakke med banken min, men når jeg har gjort det, har jeg vært fornøyd, ja. Har Sparebanken Vest. Anonymkode: 68d68...499 Samme her, nå er det lite jeg har brukt kundeservice men når jeg har gjort det så er de alltid hyggelige og greie. 1
Gjest Lille Potet Skrevet 16. oktober 2020 #13 Skrevet 16. oktober 2020 Du virker overdrevent tafatt TS. Har du regninger og overføringer du MÅ få utført hjelper banken deg med det. Om du ikke vil det, får du tåle ett gebyr eller tre? Jeg ser ikke helt hvilken krise du har her?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #14 Skrevet 16. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nix. TS Anonymkode: ef6d9...8ae Er du 80 år? Anonymkode: 70c82...fe2 3
Gjest OGI Skrevet 16. oktober 2020 #15 Skrevet 16. oktober 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bytt bank. Dnb har veldig god service. Svarer raskt og veldig hjelpsomme. Anonymkode: a870a...5c2 DNB står i bresjen for å ta fra oss kontantene, så de må du ikke anbefale.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #16 Skrevet 16. oktober 2020 Har hatt Landkreditt tidligere, og bytta på grunn av den elendige servicen som du prater om. Det virker som de kun er interessert i rike bønder og store landbrukslån, og ikke bryr seg om mer "vanlige folk" og evt småbrukere. Har hatt Sparebank1, lokalbank, og de var relativt greie med henhold til å strekke seg lenger for mindre privatkunder. Enklere med kontokreditter og smålån, og hyggelig kundeservice. Nå er riktignok dette ganske mange år siden, og den gangen var det snakk om personlig oppmøte i banken og mye face to face kontakt. Vet ikke åssen de er idag, men har hvertfall grei erfaring med dem fra tidligere. Ellers har jeg hatt DnB, og er veldig fornøyd med dem. Syns det er veldig kjekt at jeg bare kan sende melding i nettbanken om det meste, alt fra enkle spørsmål til å melde inn forsikringsskade, og får raskt svar og oppgjør fra dem. Har også ringt dem ved et par anledninger, og da har jeg fått raskt svar, hyggelig service og god informasjon om det jeg har spurt om. DnB er veldig bra så lenge du er god på data, og greier å bruke de tekniske løsningene dems. Har også fått personlig oppfølging mht aksjer og slikt. En gang jeg hadde mista lommeboka, merket DnB at kortet var forsøkt brukt og "varsellampa" dems gikk av fordi jeg hadde brukt kortet nesten samtidig en annen plass. De ton affære, fulgte opp og dekket opp svindelforsøket. Veldig fornøyd med håndteringen dems rundt dette også. Tviler på at jeg bytter bank igjen. Anonymkode: 68a15...b8c 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #17 Skrevet 16. oktober 2020 TS, du bør bytte til f.eks Tysnes Sparebank! De er supre på kundeservice! Anonymkode: e93c6...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #18 Skrevet 16. oktober 2020 3 minutter siden, Lille Potet skrev: Du virker overdrevent tafatt TS. Har du regninger og overføringer du MÅ få utført hjelper banken deg med det. Om du ikke vil det, får du tåle ett gebyr eller tre? Jeg ser ikke helt hvilken krise du har her? Men du vet ikke hele historien skjønner du, og jeg gidder ikke skrive en lang forklaring om hva som er "krisen". Men nei, ingen stor krise, bare irriterende at de ikke sier fra når kodebrikken blir sperret. Jeg har sperret hele nettbanken nå, pga jeg forsøkte å logge inn for mange ganger med sperret kodebrikke. Om jeg hadde forsøkt å logge inn og fått nettbanken sperret samme dag jeg bestilte ny, så hadde jeg ikke fått den kodebrikken jeg hadde bestilt en gang, da hadde jeg måttet bestilt enda en. Jeg syns det er dårlig service å ikke opplyse om noe som helst bare. TS Anonymkode: ef6d9...8ae
Gjest OGI Skrevet 16. oktober 2020 #19 Skrevet 16. oktober 2020 Sjekk om det er en liten bank i nærheten.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #20 Skrevet 16. oktober 2020 2 minutter siden, OGI skrev: DNB står i bresjen for å ta fra oss kontantene, så de må du ikke anbefale. Nei de skal jeg ikke ha. TS Anonymkode: ef6d9...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå