AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Har møtt en mann som nylig ble singel fra ett 6 år langt forhold (ca. 6 måneder siden). De skulle egentlig gifte seg, og var veldig seriøs ut ifra hva jeg har forstått. Likevel virket han svært oppegående og god, men etter tre møter (hvor vi har hatt sex) sier han at han føler han må være singel og ikke føle seg bundet til noe. Burde jeg ha sex med han likevel? Jeg er også nylig ut ifra ett forhold, og kjenner meg ikke emosjonelt tilgjengelig for noen. Kan ha dager hvor jeg tenker det ville vært godt å ha en, og dager jeg tenker at jeg er veldig glad jeg er singel. Har heller ikke hatt følelser for noen siden bruddet, men har jo en liten redsel for at dette kan skje. Anonymkode: 4dfa0...6fa
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Er han kjekk Anonymkode: 81a35...6ea
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er han kjekk Anonymkode: 81a35...6ea Ja Anonymkode: 4dfa0...6fa
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 Det høres litt ut som overtenking? Dere kan jo fortsette å møtes på behovsbasis, men ikke for ofte, og ikke gjøre kjæresteting sammen. Så kan du jo kjenne litt på det etterhvert? Anonymkode: affe1...bc5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 min eks var ikke over et tidligere forhold da vi møttes. vel, det gikk skeis til slutt. anbefaler for begges del å holde det på et casual nivå, uten press, og heller se hva som skjer. ville enten brukt kondom eller forsikret meg om at han ikke utsatte meg for smitte(bruk gjerne kondom; slipper mye rankekjør😌) Anonymkode: aea59...a8d
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Skrevet 16. oktober 2020 Du gjør det hvis du vil. Men tenk over at det kan være vondt for deg hvis du skulle få følelser. Anonymkode: fa88c...6bb
Fioljenta Skrevet 16. oktober 2020 #8 Skrevet 16. oktober 2020 Hvis du er usikker, bør du kanskje vente synes jeg. 💜
Bamseklemmer Skrevet 16. oktober 2020 #9 Skrevet 16. oktober 2020 Vi menesker er så forskjellige, men jeg vil tro det er lettere for den som slo opp, enn den som følte seg skuffet og har kjent på kjærlighetssorgen... Jeg brukte et helt år før jeg hadde sex, men jeg stortrives egentlig som singel. Når den tid kommer at jeg går for forhold har jeg truffet den rette... Jeg regner med du gjør det samme TS... når tiden er inne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå