AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Sitter med søknadskjema for AAP, og der dukker det opp en rubrikk der det står "Tilleggsopplysninger" Dersom du har flere opplysninger du mener er viktig for søknaden din, kan du legge dem til her. Noen som vet hvilke opplysninger det kan være snakk om, eller om jeg bare skal gå videre i søkeprosessen uten å skrive noe der? Anonymkode: fb3a4...acd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Det kan være spesielle eller gamle legeerklæringer, uttalelse fra arbeidsgiver eller annen informasjon som kan styrke din søknad. Eventuelt som er relevant. NAV innhenter uansett uttalelse fra lege (legeerklæring). Du legger noe inn her hvis du har det, som du mener er relevant. Hvis ikke, hopp over. Anonymkode: 2d0c1...4dc
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 Lurer også på det spørsmålet der det står: Hvis en annen lege enn fastlegen din er kontaktperson for behandlingen din, eller du går til en annen lege i tillegg til fastlegen din, kan du legge inn kontaktinformasjon her. Går til psykolog. Skal denne skrives opp under det spørsmålet, eller holder det med fastlegen min? Ts Anonymkode: fb3a4...acd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kan være spesielle eller gamle legeerklæringer, uttalelse fra arbeidsgiver eller annen informasjon som kan styrke din søknad. Eventuelt som er relevant. NAV innhenter uansett uttalelse fra lege (legeerklæring). Du legger noe inn her hvis du har det, som du mener er relevant. Hvis ikke, hopp over. Anonymkode: 2d0c1...4dc Takk. Kan jeg f.eks skrive at jeg går til behandling hos DPS der? Ts Anonymkode: fb3a4...acd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 Ja, skriv at du går til psykolog hos DPS og gjerne navnet på psykologen. Da kan NAV be om en spesialisterklæring fra psykologen din også. Anonymkode: 03f2b...46e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #6 Skrevet 16. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer også på det spørsmålet der det står: Hvis en annen lege enn fastlegen din er kontaktperson for behandlingen din, eller du går til en annen lege i tillegg til fastlegen din, kan du legge inn kontaktinformasjon her. Går til psykolog. Skal denne skrives opp under det spørsmålet, eller holder det med fastlegen min? Ts Anonymkode: fb3a4...acd Da skriver du opp psykologen ja Anonymkode: bdea0...a05
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Skrevet 16. oktober 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer også på det spørsmålet der det står: Hvis en annen lege enn fastlegen din er kontaktperson for behandlingen din, eller du går til en annen lege i tillegg til fastlegen din, kan du legge inn kontaktinformasjon her. Går til psykolog. Skal denne skrives opp under det spørsmålet, eller holder det med fastlegen min? Ts Anonymkode: fb3a4...acd Tja. Joda. Legg inn. Det er jo ikke feil. Men det er vel strengt tatt fastlegen din som er kontaktperson for behandlingen din. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Kan jeg f.eks skrive at jeg går til behandling hos DPS der? Ts Anonymkode: fb3a4...acd Ja, det bør du. Anonymkode: 2d0c1...4dc
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #8 Skrevet 16. oktober 2020 Takk til alle dere som har tatt dere tid til å svare Da skriver jeg kun opp fastlegen min, også skriver jeg DPS og navn på psykolog under tilleggsopplysninger. Ts Anonymkode: fb3a4...acd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #9 Skrevet 16. oktober 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja. Joda. Legg inn. Det er jo ikke feil. Men det er vel strengt tatt fastlegen din som er kontaktperson for behandlingen din. Ja, det bør du. Anonymkode: 2d0c1...4dc Det står klart og tydelig; I tillegg til fastlegen Anonymkode: bdea0...a05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå