Gå til innhold

Vintersko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så klam og våt av svette på føttene mine av vintersko. Hvis jeg bruker vanntette sko så holder det meg tørr i skogen men så blir jeg våt av svette. Hva er poenget med vanntette sko da? Sånn er det med alle varme sko.

Joggesko av tynt stoff som ikke er vanntette svetter jeg ikke i. Men da blir jeg jo våt av myr i skogen. Men så tørker skoene raskere og da blir jeg tilslutt tørr på beina.

Men med vintersko så tørker jeg ikke siden jeg svetter sånn på beina. Sokkene er helt våte. Ekkelt.

Hva bør jeg gjøre? Trenger tips. Nå går det mot vinteren også. Og jeg hater å være våt på beina.

Anonymkode: 77338...7d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ullsokker... De blir ikke klamme, og fungerer helt annerledes i væte. 

Anonymkode: c0147...347

Skrevet

Jeg klør sånn av ull.

Anonymkode: 77338...7d5

Skrevet

Du må få deg sko som ikke er for varme.

Anonymkode: b0efa...401

Skrevet

Aldri hatt det problemet, Kanskje du har unormal svetteproduksjon under føttene? evn botoxbehandling kan hjelpe

Anonymkode: 09a85...5b5

Skrevet

Unskyld , håper jeg bare kan spørre her istedenfor å lage ny tråd.

Jeg fryser alltid på føttene!! Er det 100% ull som hjelper best? Er 50% og % annet dårlig valg? Ja eller nei?😄( når du bare er i ro eller lett bevegelse)

Trådstarter: velg sko som er beregnet for å gå på fjelltur. Terreng løpesko vanntett feks.. Svett blir man alltid på føttene under aktivitet, men er det ekstremt mye så har du unormal svetteproduksjon kansje.

Anonymkode: a58ec...bac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...