Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest marilyn25
Skrevet

Jeg har fått en ny venninne jeg har blitt kjent med igjennom noen kamerater og venninner av meg.

Hun er veeeldig åpen av seg, og får raskt nye venner, men blir like fort uvenner med dem også.

Hun er uvenner med to av mine venninner, pluss 2 kamerater.

Denne ene venninnen min som hun er uvenn med har hun prøvd å få meg til å bli uvenn med.

B.l.a med å snakke masse dritt, prøve å svartmale henne, osv osv.

Hun har også bedt meg om å ta opp ting med henne (kjefte på henne).

Det tyder på at hun vil at jeg skal bli uvenn med henne, fordi hun ikke vil "stå alene" som den stygge og svarte ulven.

Hun spør konstant om denne venninnen og spør om jeg har kjeftet på henne.

Nei sier jeg, og da kan hun bli snurt... :forvirret:

Hun baksnakker alle (bokstavelig talt), og bli sint for småting.

Blandt annet hvis jeg ikke kan møte henne blir hun snurt i flere dager.

Hva gjør jeg med henne?

Føler for å kutte henne ut da jeg føler at jeg plikter å møte henne med gjevne mellomrom. Ellers er jeg en dårlig venninne.

Hun er faktisk 25 år, men det virker som om fjortissen fortsatt lever i henne.

Dette er slitsomt, men hvis jeg sier i fra til henne blir hun vel rasende.

Er det beste bare å kutte kontakten uten å si noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Hold deg unna den type mennesker. De suger bare energi ut i fra deg uansett.

Skrevet

Djiizes, hold deg til h.. langt unna henne!

Tror ikke det nytter å si noe til slike mennesker, det beste du kan gjøre er å kutte henne ut. Har møtt noen slike jenter som manipulerer og drar igang intriger og all slags fitteri selv om de er godt voksne. :frustrert: Utrolig slitsomt, ikke bare blir du involvert i hennes drama, men stol på at hun vil vende seg mot deg like raskt og tja da mister du kanskje andre, gode venner pga hennes kjærringhelvete!

Gjest Violetta
Skrevet

Tror ikke jeg hadde giddet å ha slike venninner nei.

Gjest SumoBryter
Skrevet

:overrasket:

Prøver å få deg til å kjefte på folk og bli uvenner med de?og baksnakker... huff....

Har ikke vært bort i noen sånne før, hørtes litt skummelt ut, som om hun har veldig dårlig selvtillitt eller noe...

Skrevet

Ikke verdt å bruke tid og energi på henne.

Skrevet

Stakkars gale menneske. Anbefaler deg å være så streit som mulig at du ikke liker baktalelsene hennes: "Dersom du har problem med dine/mine venninner får det være din sak. Slutt å trekke meg inn i det. Betro deg evt til noen andre, dersom du har behov for å snakke om det".

Liker hun det ikke og begynner å baktale deg - "Her loss". Du får sannsynligvis full støtte fra folk rundt.

Gjest marilyn25
Skrevet

Ble bare litt skuffet. Hun var jo så hyggelig, og vi hadde jo så mye til felles.

Men så viser det seg at t.o.m jeg nesten blir uvenn med henne.

Hadde det litt på følelsen også. At noe ikke stemte.

Hun var litt for smørblid på en måte.. Fikk en dårlig magefølelse.

Og ja... det er vel som du gjest her sier, at hun mest sannsynlig snakker om meg også bak min rygg. Men jeg bryr meg egentlig ikke, da jeg egentlig skulle ønske at jeg aldri hadde møtt henne.

Det er vel ikke for ingenting at hun er uvenner med 4 stk jeg kjenner, og samtidig snakker om x-antall personer som er sååå forferdelige, og som hun ikke er på talefot med. :tristbla:

Tror ikke det nytter å ta noe opp med henne. Da blir det vel ramaskrik. Og jeg orker ikke å gå ned på det nivået.

Gjest Gjest
Skrevet

Kutt kontakten, hun burde ta hintet, og fortjener det.

Hun høres ut som den typen som baksnapper absolutt alle, inkludert nærmeste venner, men likevel later som hun er venn med folk som er tilstede. Slike folk har jeg ingenting til overs for

Gjest gjest1
Skrevet

Så stress! Fikk ei slik på barneskolen husker jeg, ny jente, sa til alle "hva syns du om line, hva syns du om karina, hva syns du om therese" til de forskjellige, og siden folk stolte lett på henne sa de ting som "hun er grei, men blablabla *småting som irriterer*"

Hun fikk faktisk hele vennegjengen splittet hun! Så pass på!

Gjest gjest1
Skrevet

Har/har hatt en sånn venninne jeg også, men nå orker jeg ikke mer. Jeg traff henne da vi var femten, nå er vi førtiseks. Hun har stadig nye venninner, og stadig er hun uvenner med noen. Hun bytter venninner hele tiden.

Hun har liten selvtillit og påstår selv at hun har overutviklede antenner når det gjelder å fange opp signaler fra folk. Det er bare det at antennene hennes oppfanger signaler som ikke eksisterer, og hun feiltolker folk hele tiden og tillegger dem tanker og meninger de ikke har. Som sagt, jeg orker ikke mer - og som ei annen lenger opp her sa også: Sånn mennesker suger alt som heter energi ut av deg - og det kan jeg skrive under på. De er fulle av seg sjøl, og er de snille mot andre er det mest for å vise hvor snille de faktisk er.

Skrevet

Har også hatt en slik venninne - kjempehyggelig i begynnelse, og vi ble bestevenner med en gang, hang sammen hele tiden. Så begynte hun å kreve at vi skulle være sammen enda mer og ble sint hvis jeg ikke ville.. Baksnakket alle andre og ville at jeg bare skulle ha henne som venninne. Ble helt utslitt av all manipuleringen, og en periode vurderte mamma å sende meg til psykolog (var bare femten..) Til slutt kom jeg meg heldigvis bort, og jeg anbefaler ALLE som kommer borti slike mennesker å holde seg LANGT unna!! Selv om de er hyggelige og kule og være med - for det er de - alltid show og høyrøstet..

Skrevet

Hvis hun baktaler andre i ditt nærvær, baktaler hun kanskje deg i ditt fravær.

Men trenger du sånne venner, da? :forvirret:

Skrevet

Slike venninner er ikke verdt å satse på.. De suger ut energien som er nevnt tidligere, og det er jo utrolig slitsomt med intriger med venninner, husker dette fra ungdomsårene, hadde ei slik venninne selv.. Det er ikke sånt ett ekte godt vennskap skal være.. PHU.. jeg hadde kuttet ut i hvertfall.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...