Gå til innhold

Mannen vekket i natt meg og var kåt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte når jeg må våkne veldig lenge på natta får jeg ikke sove etterpå, noe mannen min vet godt.

Vel jeg våknet av at mannen min befølt meg og gnei seg mot meg. Når jeg våknet sa han at han ville ha sex med meg og begynte å gjøre seg klar (kle av seg undertøy å finne frem kondom). Jeg sa at jeg ikke ville enda, og at jeg blødde litt. Men han mente det med blødningen ikke var noe han brydde seg om.  Men sa igjen at jeg ikke ville enda siden det bare er gått 7 uker siden jeg fødsel.

Men da begynner å gni seg mot meg og fortelle hvor kåt han var. Jeg så jeg kunne runke han, men han ville heller bli sugd. Noe jeg vanligvis liker, men helst når han er nyvasket.  Men på det punktet var jeg også ganske kåt, så jeg sugde han og jeg svelget i tillegg (pleier ikke la han komme i munnen engang).

Og så hadde jeg da forventet ihvertfall litt kos etterpå. Men han snudde seg å ville sove videre. Og han sovnet momentant.  Men ikke jeg selvfølgelig.  Så da endte det bare opp med at jeg stod opp kl 0230 i natt da.  Noe som er kjipt som faen fordi babyen sov godt helt frem til kl 0530.  Så det er mange timer med søvn jeg gikk glipp av.

Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, bare en utblåsning!

Anonymkode: 515c2...f0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva du vil med tråden jeg heller. Han ville etter lang tid uten, du foreslo runk, han spurte om bj og du da ja til det.....

Men jeg skjønner at han er utålmodig etter 7 uker uten sex, er det noe som gjør at du ventet såpass lenge etter? 

Første gangen tok det 3 uker her andre gangen opp mot 5/6 fordi jeg hadde sydd mye og det måtte gro først.

Man skal gi kroppen tiden den trenger, men det er viktig å komme igang igjen og.

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ofte når jeg må våkne veldig lenge på natta får jeg ikke sove etterpå, noe mannen min vet godt.

Vel jeg våknet av at mannen min befølt meg og gnei seg mot meg. Når jeg våknet sa han at han ville ha sex med meg og begynte å gjøre seg klar (kle av seg undertøy å finne frem kondom). Jeg sa at jeg ikke ville enda, og at jeg blødde litt. Men han mente det med blødningen ikke var noe han brydde seg om.  Men sa igjen at jeg ikke ville enda siden det bare er gått 7 uker siden jeg fødsel.

Men da begynner å gni seg mot meg og fortelle hvor kåt han var. Jeg så jeg kunne runke han, men han ville heller bli sugd. Noe jeg vanligvis liker, men helst når han er nyvasket.  Men på det punktet var jeg også ganske kåt, så jeg sugde han og jeg svelget i tillegg (pleier ikke la han komme i munnen engang).

Og så hadde jeg da forventet ihvertfall litt kos etterpå. Men han snudde seg å ville sove videre. Og han sovnet momentant.  Men ikke jeg selvfølgelig.  Så da endte det bare opp med at jeg stod opp kl 0230 i natt da.  Noe som er kjipt som faen fordi babyen sov godt helt frem til kl 0530.  Så det er mange timer med søvn jeg gikk glipp av.

Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden, bare en utblåsning!

Anonymkode: 515c2...f0f

Han virker litt ego i senga. Kjedelig med sex der man bare skal få utløsning og ferdig, så sover man videre uten kos. Er jo som om han tømte seg i deg som om du var toalettet. 

• Liker 8
Skrevet
5 minutter siden, *Mocca* skrev:

Vet ikke helt hva du vil med tråden jeg heller. Han ville etter lang tid uten, du foreslo runk, han spurte om bj og du da ja til det.....

Men jeg skjønner at han er utålmodig etter 7 uker uten sex, er det noe som gjør at du ventet såpass lenge etter? 

Første gangen tok det 3 uker her andre gangen opp mot 5/6 fordi jeg hadde sydd mye og det måtte gro først.

Man skal gi kroppen tiden den trenger, men det er viktig å komme igang igjen og.

Ja vel, og jeg ventet i nesten 6 måneder før jeg følte meg klar for samleie igjen. Dette er veldig individuelt og 7 uker er på ingen måte definert som lenge. 

Anonymkode: d67e3...618

• Liker 41
Skrevet
6 minutter siden, *Mocca* skrev:

Hvis man har lyst ja. Da kommer man igang. Er normalt å vente med sex 6 uker etter fødsel. Noen er ikke klare en gang da. Man er utkjørt pga barseltiden. Kanskje ikke du var, men jeg var for sliten for sex lenge etter fødsel. Folk må slutte å være så utålmodige og sexfikserte hele tiden 

• Liker 17
Skrevet

Jeg syns ikke dette var noe å reagere på, du er nok hormonell og sliten. Det er vel hyggelig at han var kåt på deg? Han fikk vel inntrykk av at du ikke ville noe mer enn å suge, og det var jo midt på natta, så det er ikke noe rart han sovnet etterpå. Med mindre han alltid bare er opptatt av seg selv og egen nytelse, er ikke denne hendelsen noe å reagere på.

Anonymkode: 47dd7...93c

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, *Mocca* skrev:

7 uker er da ikke lenge! Min kropp trengte mye lenger tid enn det. Presset meg til å gjennomføre etter 5 uker, og det var helt grusomt og ødela all sexlyst i lang tid etterpå (min egen feil, jeg burde bare sagt nei)

Anonymkode: f9410...7b5

• Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns ikke dette var noe å reagere på, du er nok hormonell og sliten. Det er vel hyggelig at han var kåt på deg? Han fikk vel inntrykk av at du ikke ville noe mer enn å suge, og det var jo midt på natta, så det er ikke noe rart han sovnet etterpå. Med mindre han alltid bare er opptatt av seg selv og egen nytelse, er ikke denne hendelsen noe å reagere på.

Det var hyggelig at han ville få tømt seg for så å snu seg på andre siden og sove videre? 

• Liker 18
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Virker ikke som du har lest hele innlegget hennes.

Anonymkode: 8e3d5...d18

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Det var hyggelig at han ville få tømt seg for så å snu seg på andre siden og sove videre? 

Tror du han planla at nå skulle han tømme seg og sove videre? Han var kåt på kona si/samboeren sin og ønsket sex. Hun gir uttrykk for at hun ikke vil ha sex, men gjerne kan suge han. Kanskje ikke så lett for han å skjønne at hun ønsker kos etter dette, midt på natta. Jeg hadde som sagt ikke reagert på dette dersom han ikke er egoistisk til vanlig. Det er vel en litt spesiell situasjon når du er superkåt fordi du ikke har hatt sex på lenge og samtidig trøtt fordi det er midt på natta. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du han planla at nå skulle han tømme seg og sove videre? Han var kåt på kona si/samboeren sin og ønsket sex. Hun gir uttrykk for at hun ikke vil ha sex, men gjerne kan suge han. Kanskje ikke så lett for han å skjønne at hun ønsker kos etter dette, midt på natta. Jeg hadde som sagt ikke reagert på dette dersom han ikke er egoistisk til vanlig. Det er vel en litt spesiell situasjon når du er superkåt fordi du ikke har hatt sex på lenge og samtidig trøtt fordi det er midt på natta. 

Ja. Han var jo tydelig fornøyd etter han fikk sitt. Ok så han får vekke henne for å få sex når han vet hun sliter med å sovne etterpå Men han gidder ikke gi kos fordi han er trøtt og vil sove? Ego

Endret av Maleficenta
  • Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vel, og jeg ventet i nesten 6 måneder før jeg følte meg klar for samleie igjen. Dette er veldig individuelt og 7 uker er på ingen måte definert som lenge. 

Anonymkode: d67e3...6

Kunne sitert flere av dere, men ser ikke poenget....

Opp til seks uker et det anbefalte å vente, noen ganger trenger kroppen lengre tid andre ganger kortere. 

Men det er ikke noe som dukker opp magisk av seg selv heller, det er noe man må jobbe med i forholdet,i første omgang med nærhet og jobbe seg frem til et felles seksualliv. Man skal ta hensyn til begge etter fødsel.

Det har vært mye fokus at nybakt mor skal få vente så lenge hun trenger, noen venter så lenge at det bare er et teoretisk forhold igjen fordi alt fokus går til hvor mye kvinnen skal være klar, og man skal vente på at man blir det.... Man skal ikke jobbe får å bli det.

Ja, for meg tok det 3 og 6 uker..... Fordi jeg hadde en mann som viste forståelse, og ha meg nærhet, selv om jeg var utkjørt etter fødsel, jeg var utslitt etter å sove maks 3 timer oppstykket gjennom døgnet..... Men jeg merket hva nærhet ga meg av positivt, han han ikke bare strøk meg over ryggen, men kunne stryke meg over puppen og.... Vise at han hadde lyst på det takraset av en kvinne jeg var da....men uten press.... Han bidro til at jeg ble klar, ved å ta sin del hjemme,og med barn, men sørget for å gi meg seksuell oppmerksomhet uten press.....

For ja, vi lå faktisk legge inn en innsats for å få sexlivet tilbake......sakte men sikkert.....

• Liker 1
Skrevet

Hva min mann gjør i halvsøvne, er ikke alltid «helt ham» - hvis du skjønner. Så jeg tror ikke du bør legge alt for mye i det.

Jeg skjønner at du er sliten og småbarnstiden kan være en prøvelse for forholdet og sexlivet. Mitt råd er å være rause med hverandre og kommunisere tydelig. Jeg blir stadig overrasket over at min mann ikke har fått med seg «innlysende ting». 

(Det kan jo tenkes at han tenkte at han ikke skulle plage deg mer og derfor snudde seg over på siden slik at du skulle få sove.)

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, *Mocca* skrev:

Kunne sitert flere av dere, men ser ikke poenget....

Opp til seks uker et det anbefalte å vente, noen ganger trenger kroppen lengre tid andre ganger kortere. 

Men det er ikke noe som dukker opp magisk av seg selv heller, det er noe man må jobbe med i forholdet,i første omgang med nærhet og jobbe seg frem til et felles seksualliv. Man skal ta hensyn til begge etter fødsel.

Det har vært mye fokus at nybakt mor skal få vente så lenge hun trenger, noen venter så lenge at det bare er et teoretisk forhold igjen fordi alt fokus går til hvor mye kvinnen skal være klar, og man skal vente på at man blir det.... Man skal ikke jobbe får å bli det.

Ja, for meg tok det 3 og 6 uker..... Fordi jeg hadde en mann som viste forståelse, og ha meg nærhet, selv om jeg var utkjørt etter fødsel, jeg var utslitt etter å sove maks 3 timer oppstykket gjennom døgnet..... Men jeg merket hva nærhet ga meg av positivt, han han ikke bare strøk meg over ryggen, men kunne stryke meg over puppen og.... Vise at han hadde lyst på det takraset av en kvinne jeg var da....men uten press.... Han bidro til at jeg ble klar, ved å ta sin del hjemme,og med barn, men sørget for å gi meg seksuell oppmerksomhet uten press.....

For ja, vi lå faktisk legge inn en innsats for å få sexlivet tilbake......sakte men sikkert.....

Man skal ta hensyn til begge etter fødsel, men det er ikke mannen som har født, som ammer, som er full av hormoner osv. 

Mannens sexlyst stiller laaaang bak i barseltiden her. Heldigvis er han en voksen mann og ikke en sexego dritt unge, så her fikk jeg vente til jeg var klar og ikke måtte presse meg til sex. 

Anonymkode: e99a6...6e0

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, Maleficenta skrev:

Hun hadde jo sagt at hun ikke ville ha samleie siden hun blødde 🤔 Hva skulle han gjøre for henne da?

Han kunne selvfølgelig ha lagt seg inntil henne i skje eller tilbudt kos og nærhet, men ønske Om seksuell tilfredsstillelse tolker jeg som at hun hadde frasagt seg ved kommentaren om blødning 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 3a388...58d

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner en frustrasjon brenne inni meg. Jeg gar ikke barn men sliter veldig med søvn. Hvis noen vekker meg for å ha sex og jg ikke sovner og må jobbe med hodepine fagen etter så klikker jeg

Anonymkode: a61a3...2e7

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke anbefalt å ha samleie før renselsen (blødningen) er over, grunnet fare for infeksjon. 

Anonymkode: a6b7b...ef9

• Liker 1
Skrevet

Snakk med han TS. Si at du gjerne ville ha litt kos, og synes han var litt egoistisk.

I tillegg skulle han faktisk gitt seg når du sa du ikke ville, i stedet for å begynne å fortelle om hvor kåt han var! 

Anonymkode: b8e45...744

• Liker 8
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde jo sagt at hun ikke ville ha samleie siden hun blødde 🤔 Hva skulle han gjøre for henne da?

Han kunne selvfølgelig ha lagt seg inntil henne i skje eller tilbudt kos og nærhet, men ønske Om seksuell tilfredsstillelse tolker jeg som at hun hadde frasagt seg ved kommentaren om blødning 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 3a388...58d

Kjenner at jeg er veldig glad for at min mann skjønner at han kan tilfredsstille meg på andre måter enn å knulle meg når jeg leste dette. 

Nå hadde jeg ikke hatt noe problem med å si til min kjære at dette ble litt feil, enten der og da eller ved å ta det opp følgende dag, men jeg synes egentlig at det er litt rart at man ikke selv forstår og faktisk ønsker å gi tilbake også. 

At vi kvinner skal ha lyst på sex henger veldig sammen med at vi får noe ut av sex selv også. Det burde ikke akkurat vært rakettforskning å forstå det. 

• Liker 2
Skrevet

jeg tenker du burde heller ta dette opp med han å ikke her. Her kommer du deg ikke langt uten kommunikasjon

Anonymkode: e560c...549

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...