AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Del Skrevet 16. oktober 2020 Støtten er jo fjernet. Datteren min har 5 - på øynene. Hvor mye vil briller koste nå. Noen som vet .eller har barn med ca samme styrke? Hva betalte dere? Anonymkode: 8052c...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Del Skrevet 16. oktober 2020 Betalte 4600.. -4,5 og -5. Anonymkode: 15733...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 16. oktober 2020 #3 Del Skrevet 16. oktober 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Støtten er jo fjernet. Datteren min har 5 - på øynene. Hvor mye vil briller koste nå. Noen som vet .eller har barn med ca samme styrke? Hva betalte dere? Anonymkode: 8052c...c9e Husker ikke styrken for øyeblikket, men jeg betalte ca 5600 kr.. Det var inkludert synstest, glass og innfatning. Så du må nok regne med noen tusen... Hvis barnet trenger noe annet enn vanlig glass, så vil det jo øke prisen... 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 16. oktober 2020 #4 Del Skrevet 16. oktober 2020 Blir vel samme pris som oss voksne da tenker jeg, selv betaler jeg rundt 6000 for mine. Ser interoptik har "gode" pakker,er veldig begeistret for interoptik, de er flinke altså. Så litt gratis reklame kan de få av meg. https://www.interoptik.no/briller/tilbud/barnebriller-med-stotte-fra-nav/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vasa Skrevet 16. oktober 2020 #5 Del Skrevet 16. oktober 2020 Betalte ca 7500 kr med forsikring. Hun må ha progressive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #6 Del Skrevet 16. oktober 2020 Er støtten fjernet så fort da? Er det ikke et forslag? Anonymkode: d90b2...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Del Skrevet 16. oktober 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Støtten er jo fjernet. Datteren min har 5 - på øynene. Hvor mye vil briller koste nå. Noen som vet .eller har barn med ca samme styrke? Hva betalte dere? Anonymkode: 8052c...c9e Sjekk på extra optical Anonymkode: c8641...889 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #8 Del Skrevet 16. oktober 2020 Både Interoptik og brilleland har pakker til 2400 Kr til den prisen, men vil tro du kan få billigere også. Hos Specsavers er det priser fra 395 Kr til barn, da får du helt greie briller med den styrken, med garanti for brekkasje til og med. Minusstyrker har aldri gitt rett til stønad for øvrig, så ingen endring i forhold til stønad med disse styrkene. Anonymkode: 4f4dd...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #9 Del Skrevet 16. oktober 2020 Når ble støtte til minusstyrke innført? Jeg trengte briller fra svært ung alder, og foreldrene mine fikk aldri noe støtte. Anonymkode: f8c50...5f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #10 Del Skrevet 16. oktober 2020 Det kommer litt an på hva barnet ditt trenger av spesialtilpasninger. Korrigering for skjeling, skjeve hornhinner, hvilken kvalitet du vil ha på glassene (anti-refleks, ekstra tynne og lette, osv). Det er gratis å spørre hos optikeren Du er ikke forpliktet til å kjøpe noe. Kan anbefale å gå til specsavers. Interoptikk og en annen lokal optiker skulle begge ha rundt 8 000 for briller til meg, mens jeg fikk TO par briller til samlet sum av 3 500 på specsavers. Og de er akkurat like gode som de dyre-brillene jeg hadde fra før. Samboeren har brukt dem de siste tyve årene, og har alltid vært godt fornøyd. Anonymkode: f676f...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå