Gå til innhold

Blødning etter sex uke 38+0 - kun kontaktblødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo og jeg røk på en smell midt i natten🙈 kl 04:30 ca. Iallfall, jeg gikk på do for å tisse og blødde en god del friskt blod. Oppdaget det da jeg reiste meg og så bloddråper på gulvet. Tittet så i do og der var det en god del blod, friskt.

Det blødde en liten stund. Så stod jeg opp 3 timer senere. Blodflekker i lakenet etter friskt blod og ca samme mengde i do da jeg tisset på nytt.

Nå har jeg hatt truseinnlegg på siden da, og det er minimalt.

Kan jeg da gå utifra at dette kun var kontaktblødning? Orker rett og slett ikke reise på føden unødig, sliten og trøtt nok fra før. Baby sparker og virker som før.

Anonymkode: 02e7f...08f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo også være tegningsblødning, men da er det jo ikke vits i å dra på føden før du har rier. Tegningsblødning i seg selv er ikke grunn til å dra på føden. Ellers vil jeg tippe slimhinnene er ganske skjøre så nærme termin, så de har nok lettere for å blø. Personlig ville jeg ikke vært bekymret, men samtidig tror jeg at jeg i det minste hadde tatt en telefon til føden og spurte hva de mente. Antakeligvis blir du ikke bedt om å komme inn, hvis du forklarer at dette skjedde i forbindelse med sex og at barnet er aktivt.

Anonymkode: 5adba...a58

• Liker 2
Skrevet

Enig med personen over meg, du bør uansett ta en telefon for å forhøre deg om hva du skal gjøre.  At du er sliten og trøtt er ikke noen grunn til å ikke ta dette alvorlig, selv om alt mest sannsynlig er helt fint

Anonymkode: 4f617...38a

Skrevet

Ringte:) fikk beskjed om å følge med og siden alt er fint nå, baby er aktiv, jeg ikke har noen «nye» smerter, så mente både lege og jordmor at dette antagelig var kontaktblødning:)

Endrer det seg skulle jeg ringe tilbake med en gang med lav terskel:)

Anonymkode: 02e7f...08f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...