AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #1 Skrevet 16. oktober 2020 Jeg skal bytte ut kontorstolen jeg har hatt hjemme. Problemet er at jeg helst ikke vil ha en stol med hjul, noe alle(?) kontorstoler har. Har noen tips til en god stol uten hjul? Det må jo ikke være en som heter kontorstol. Det viktigste er egentlig at den er lett, da jeg skal flytte stolen bort til pulten hver dag. Tar gjerne imot forslag til kontorstoler også, kan bruke opp mott 4000 har jeg tenkt. Men den skal ikke være kjempestor og tung. Anonymkode: 2962b...d0b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #2 Skrevet 16. oktober 2020 Det finnes kontorstoler uten hjul, vi har det der jeg jobber. Spør i butikken. Det er kanskje best å gå til en butikk som kun selger kontorutstyr, jeg tviler litt på at vanlige møbelbutikker har. Du kan vel egentlig bruke akkurat den stolen du vil, så lenge den er god å sitte i og har riktig høyde i forhold til bordet. Anonymkode: 36810...163
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #3 Skrevet 16. oktober 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Det finnes kontorstoler uten hjul, vi har det der jeg jobber. Spør i butikken. Det er kanskje best å gå til en butikk som kun selger kontorutstyr, jeg tviler litt på at vanlige møbelbutikker har. Du kan vel egentlig bruke akkurat den stolen du vil, så lenge den er god å sitte i og har riktig høyde i forhold til bordet. Anonymkode: 36810...163 Takk, sikkert best å dra til en butikk, ja! Fint å høre at det finnes uten hjul. Anonymkode: 2962b...d0b
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #4 Skrevet 16. oktober 2020 Hva mener du egentlig med kontorstol? En hvilken som helst stol kan i prinsippet brukes som kontorstol. Hvilken funksjonalitet er det du ønsker? Anonymkode: 72cdf...cf1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #5 Skrevet 16. oktober 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva mener du egentlig med kontorstol? En hvilken som helst stol kan i prinsippet brukes som kontorstol. Hvilken funksjonalitet er det du ønsker? Anonymkode: 72cdf...cf1 Jeg må ha en stol som er ergonomisk, så man kan sitte i den en del timer av gangen. Men er lite glad i stol med hjul. Anonymkode: 2962b...d0b
gohege Skrevet 16. oktober 2020 #6 Skrevet 16. oktober 2020 Ikea har en del kontorstoler uten hjul, jeg ville tatt meg en tur til nærmeste varehus eller nettstedet for å undersøke.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2020 #7 Skrevet 16. oktober 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg må ha en stol som er ergonomisk, så man kan sitte i den en del timer av gangen. Men er lite glad i stol med hjul. Anonymkode: 2962b...d0b Stokke balans? Eller noe helt annet? Anonymkode: 72cdf...cf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå